• taxsandra

hur valigt småbarns potta?

Hur vanligt är dett när barn börjar dagis vid ca 1½ ålder att de är vana att gå på potta?

Min dotter kommer att vara ca 1 år och 9 månader då hon börjar dagis hon är nu lite över 10 månader hon har jusst nu enbart bajsat på pottan 9 dagar och ingen gång i blöjan och forstätter hon vara så här duktig och väljer att bajsa på pottan så måste hon göra det också på dagis då hon börjar dagis.
    Hur tror ni att de skulle funka att hon är så liten och behöver gå på pottan för att bajsa??

• Svar på tråden hur valigt småbarns potta?
  • Virriga V

Man är flexibel som personal men man får informera om det eftersom det inte är så vanligt. Min lilla (1,5 år)säger till innan så vi kan sätta henne på toaletten, något vi får informera om.

• taxsandra
    Virriga V skrev 2011-07-27 22:24:09 följande:
    Man är flexibel som personal men man får informera om det eftersom det inte är så vanligt. Min lilla (1,5 år)säger till innan så vi kan sätta henne på toaletten, något vi får informera om.
    ok de var det jag tänkte att de måste vi nog göra om det fortsäter gå så här bra så är det ju en vana att på pottan då hon börjar dagis. Så då msåte hon få gå på den
Svar på tråden hur valigt småbarns potta?