• TeeTee

När slutade ditt barn med välling?

Av ren nyfikenhet Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När slutade ditt barn med välling?
  • 010306

Äldsta drack aldrig välling . Mellantjejen var 3 år & minstingen 2 år

• Tant Green

Strax innan tvåårsdagen. Vi var då i Holland i två veckor och plötsligt vägrade hon dricka välling Jag antar att det var för att vattnet smakade annorlunda, men hon ville inte ha när vi kom hem heller.

• N o H

Ca 2,5 var dottern. Sonen drack aldrig välling.

• Nintendo

Äldsta slutade självmant med välling när hon var drygt 2 år, yngsta dricker välling än och är 1,5 år.

• Mälaröbo

Svarade senare än 5 år. Mina barn är 9  och 6 och äter fortfarande välling till frukost. Inte i flaska längre, men ändå välling.

• Carisma95

Beror ju på hur man ser det. Båda sönerna slutade med barnvälling vid ca 3 års ålder. Men båda äter vuxenvälling ibland. Räknas det?

vastragotaland.blogspot.com - What you read is what you get!
  • Cloud

Min äldsta åt välling tills hon var 4 år.

• TeeTee
    Carisma95 skrev 2011-07-22 14:24:33 följande:
    Beror ju på hur man ser det. Båda sönerna slutade med barnvälling vid ca 3 års ålder. Men båda äter vuxenvälling ibland. Räknas det?
    Du får tolka fritt
  • Kazeer

Första barnet slutade med välling strax före 3-årsdagen. (Andra barnet är 18 månader och dricker fortfarande välling.)

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • La Lola

Alma var 4 år o slutade enbart för att jag föreslog att hon skulle dricka det ur en mugg istället.

Hedda har nästan nyss börjat.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • AW76

Sonen slutade självmant vid 2 år och dottern har aldrig druckit välling, hon gillade det inte!

• CeeJay

Röstade på "efter 5 år" eftersom min yngsta dotter fortfarande dricker välling, både morgon och kväll = hon är 5,5 år

Äldsta dottern slutade med vällingen när hon var ca 1 år efter en halsinfektion.

Svar på tråden När slutade ditt barn med välling?