När slutade ditt barn med välling?
Av ren nyfikenhet
Av ren nyfikenhet
Äldsta drack aldrig välling . Mellantjejen var 3 år & minstingen 2 år
Strax innan tvåårsdagen. Vi var då i Holland i två veckor och plötsligt vägrade hon dricka välling Jag antar att det var för att vattnet smakade annorlunda, men hon ville inte ha när vi kom hem heller.
Ca 2,5 var dottern. Sonen drack aldrig välling.
Äldsta slutade självmant med välling när hon var drygt 2 år, yngsta dricker välling än och är 1,5 år.
Svarade senare än 5 år. Mina barn är 9 och 6 och äter fortfarande välling till frukost. Inte i flaska längre, men ändå välling.
Beror ju på hur man ser det. Båda sönerna slutade med barnvälling vid ca 3 års ålder. Men båda äter vuxenvälling ibland. Räknas det?
Min äldsta åt välling tills hon var 4 år.
Inga av mina 4 barn har druckit välling.
Första barnet slutade med välling strax före 3-årsdagen. (Andra barnet är 18 månader och dricker fortfarande välling.)
Alma var 4 år o slutade enbart för att jag föreslog att hon skulle dricka det ur en mugg istället.
Hedda har nästan nyss börjat.
Sonen slutade självmant vid 2 år och dottern har aldrig druckit välling, hon gillade det inte!
Röstade på "efter 5 år" eftersom min yngsta dotter fortfarande dricker välling, både morgon och kväll = hon är 5,5 år
Äldsta dottern slutade med vällingen när hon var ca 1 år efter en halsinfektion.