• Madida

Smakar ni lösgodiset?

Som rubriken lyder. När ni är i affären och ska plocka lösgodis (eller bara går förbi lösgodiset) tar ni då av det och äter innan det är betalt?

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-17 22:01
    Anledningen till att jag frågar är att jag tycker det är SÅ fel men tycker jag ser det iaf varannan gång jag är och handlar. Senast idag såg jag en kvinna och hennes son i 4-års åldern smaka av godiset. Eller kvinnan åt och gav sin son några bitar. Jag kunde inte hålla mig utan frågan om hon verkligen tyckte det var okej att göra så och lära sin son att stjäla. Hennes svar är för otrevligt för att skriva här Men summeringen är att ja, för henne var det helt okej!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Smakar ni lösgodiset?
  • Fidelis ad urnam

Nej, jag provsmakar aldrig av lösgodiset.

• Hallonmumsan

Nej aldrig. Det räknas som stöld sen vill jag lära mina barn att man betalar för sig. Är jag nyfiken på nån smak köper jag några så jag vet till nästa gång.

• adrift

Nej , men vet andra som gjorde de var dag å ja tänkte så att om alla tog en bit så förlorar dem mkt pengar + de e äckligt. å ja stöld med..

• IsDimma

Nej, såklart inte. Vill jag veta hur godisen smakar köper jag en eller två. Sen vet jag nästa gång

• En Åsa

Nej, och inte vindruvorna heller fast det vore rätt befogat med tanke på hur satans sura de är ibland.

• JcW

köper aldrig smågodis, men tycker verklingen inte att det är okej.

• Jenilia

Nej, men min sambo smakar ibland för att prova nån ny sort och få blir jag arg som fan.

• Snabeldrake

Nej, tar bara sånt godis jag är säker på är gott Solig

Svar på tråden Smakar ni lösgodiset?