• Tokstolla

Liberos nya blöja? Är du för eller emot...?

Libero har gjort en stor ändring i sitt blöjsortiment och ändrat en av marknadens mest populära blöjor (Comfort fit) till (Active) en tunnare och enligt Libero själva mer följsam blöja.

Men vad tycker du om bytet? 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-17 10:15
    Morgontrött som man är så blandade jag ihop namnen på blöjorna. Menar så klart Liberos nya sort ACTION och inte active fit (pampers)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Liberos nya blöja? Är du för eller emot...?
  • älskarlivet81

Den nya blöjan heter väl inte Active fit? Det är ju Pampers nya som heter det.. Liberos nya heter väl Action eller något sådant?

I vilket fall som helst så älskar vi den! Mycket tunnare och lika bra som de gamla blöjorna! 

• Tokstolla

Personligen tycker jag att den inte suger upp lika bra. Sitter inte lika smäck på kroppen och läcker ofta. Är det någon som har tips på annan blöja? Provade pampers men näh, det var inte mkt bättre då jag inte tyckte den orkade med så mkt kiss...

• Monica82

Tycker det läcker mer nu och sitter illa på min dotter. Blir som en stor kupa under rumpan så fort det är lite kiss i, så det blir inte alls så mycket lättare eller smidigare att röra sig med den. Vill gärna ha tips på annan blöjja om någon har det!

• Tokstolla
    älskarlivet81 skrev 2011-07-17 10:13:56 följande:
    Den nya blöjan heter väl inte Active fit? Det är ju Pampers nya som heter det.. Liberos nya heter väl Action eller något sådant?

I vilket fall som helst så älskar vi den! Mycket tunnare och lika bra som de gamla blöjorna! 
    Så sant så sant.
    Tack! 
  • Cloud

Har alltid gillat Libero men inte nu sedan de bytte stil.

Kör med pampers just nu men ska gå över till huggies. Tycker att de är likvärdiga med Liberos gamla variant.

• Snabeldrake

Har alltid också älskar Libero, och Action blöjan funkar än. Men New Soft däremot som nya up & go heter blir sonen totalt röd av sårig av i rumpan. Sen bytet. Helt galet. Nu är det Pampers byxa istället för att slippa sår.

• caroline88

Jag tycker den är super! Funkar jättebra för oss! Hon har en och samma blöja från 20.15-7.30 och se. Läcker inte :)

• Mariaaa

Tycker inte alls om den blöjan. Den verkar obekväm och läcker ofta.

• clembke

Tycker inte det är några större ändringar på dom. Funkar lika bra nu som innan.

Pampers luktar illa o sitter illa på mina 2 pojkar så dom kommer jag aldrig använda på dom. Huggies läcker som ett såll när den stora bajsar i dom så dom funkar absolut inte här.

• Kimmice

Active Fit fungerar jätte bra här. Sitter bra och läcker inte alls.
    Men gillar man den gamla modellen bättre förstår jag ju inte varför man inte bara köper dem? Skrattande Själv använder vi olika modell/tjocklek beroende på vad planerna för dagen är.
    Tycker det är ganska smart av dem att köra med en tunnare blöja också, för alla som gillar dem. 

Svar på tråden Liberos nya blöja? Är du för eller emot...?