• Ki08

Mammaledig i Sollentuna

Hej!

Finns det några fler i Sollentuna som är mammalediga? Jag är hemma med en bebis på tre månader. Eftersom jag har ett åldre barn (2,5 år) är det svårt att hinna med långa utflykter på dagarna. Jag söker därför andra  mammor som är sugna på promenader eller på att fika eller dylikt. Jag bor nära Edsberg.

Hörs!  

• Svar på tråden Mammaledig i Sollentuna
  • Maria M

Jag är mammaledig i Häggvik, men har just nu semester - jag hör av mig när jag är tillbaka i stan igen, så kan vi ta en fika! :)

• anspang

Hej!

Är också hemma med två små, en på 5 månader och en på 2,5 år. Bor vid Tureberg, mitt emellan Sollentuna C och Stinsen. Tar gärna en promenad, fika eller dyl Glad.

• Maria M

anspang; Ts verkar ha en familjelivspaus; kanske vi två kan gå och dricka lite kaffe istället?

• Ki08

Hej!
    Vad kul med svar på tråden. Jag är nybörjare på familjeliv och har därför missat att jag fått svar...Nu är det snart slut på familjens semester och vardagen börjar. Kanske en promenad eller fika nästa vecka?

• Maria M

Låter toppen! Adda mig gärna på fejjan om du har det, så kan vi bestämma tid och plats (har bättre koll på den:))! /Maria Monthure

• linar

Hej!

Jag är också mammaledig, bor i Edsberg och följer gärna med på fika eller promenad. Tycker det skulle vara väldigt roligt att träffa andra i närheten som också är hemma på dagarna! / Lina

• Maria M

Hejhej linar - som sagt, om du har fejjan så adda mig gärna där så styr vi upp ngt (annars kan du ju skicka mig ett meddelande här)!

• Ki08

Vad kul med flera som är hemma! Det blir ju lite ensamt när man går hemma!

• 5by5

Jag bor i häggvik. Har en 6 mån bebis å en 3,5 åring. Hänger gärna på å träffas!

• Maria M

Vi kan väl ta en fika/promenad i början på nästa vecka? Adda mig på fejjan, så skickar jag ett meddelande till er allihop som vi kan skriva i!

• flisan82

Hej
    Jag är också hemma med en liten 3 månaders tjej och träffas också gärna:

Svar på tråden Mammaledig i Sollentuna