• Torparen10

Vita flagor i urin

Hej! Är i vecka 37+2 och har idag fått vita flagor när jag kissar. Någon som har erfarenhet av detta eller vet vad det kan vara? Det är inte så mkt, men små, små bitar syns i kisset..

• Svar på tråden Vita flagor i urin
  • caroline88

Är det typ grumligt?

• Amizah

Det ska du nog kolla.. Mvc brukar ju kolla om det finns proteiner i urinen, har för mig att det kommer lite vitt då.

• Nemiia

Jag sökte för precis det du beskriver (var dock inte gravid då) jag minns inte exakt vad dom sa att det var men att det var normalt att ha så. Jag har fortfarande så ibland men är inte sjuk.

• Nemiia
    Torparen10 skrev 2011-07-13 20:43:19 följande:
    Jo lite grumligt är det allt
    Alltså urin är ju sällan helt kristall klar, det skulle vara om man har druckit väldigt mycket. Men om du känner dig orolig så be om att få ta en u-sticka på VC, då kan man lätt se om du har något avvikande i urinen. Har du det så skickas en odl. annars är det ju bara attg gå hem.
  • Torparen10
    Nemiia skrev 2011-07-13 20:43:47 följande:
    Jag sökte för precis det du beskriver (var dock inte gravid då) jag minns inte exakt vad dom sa att det var men att det var normalt att ha så. Jag har fortfarande så ibland men är inte sjuk.
    Oki, vad märkligt. Det måste ju bero på nånting tänker jag. Tack för svar iaf!
  • Torparen10
    Nemiia skrev 2011-07-13 20:45:26 följande:
    Alltså urin är ju sällan helt kristall klar, det skulle vara om man har druckit väldigt mycket. Men om du känner dig orolig så be om att få ta en u-sticka på VC, då kan man lätt se om du har något avvikande i urinen. Har du det så skickas en odl. annars är det ju bara attg gå hem.
    Ja, jag får göra det..
  • chapelhill
    caos skrev 2011-07-13 20:46:40 följande:
    är inte vattnet som gått då???
    kan det se ut så då ?

• Nemiia
    Torparen10 skrev 2011-07-13 20:45:49 följande:
    Oki, vad märkligt. Det måste ju bero på nånting tänker jag. Tack för svar iaf!
    Nja alltså när man kissar så sköljer man ju liksom igenom eller hur man ska säga, dte skulle t.ex. mykt väl kunna var rester av t.ex. flytning.

Luktar urinen något speciellt? Starkt, surt, unket?
Svar på tråden Vita flagor i urin