• Angela70

Hur mycket naket är det i "Hostel"?

Jag har en kort fråga. Mitt barn har hyrt en video-film som han ska titta på imorgon. Filmen ifråga heter "Hostel" från 2005 och är regisserad av någon "Eli Roth". Jag har tyvärr inte tid att se filmen innan min son, och undrar därmed om någon här har sett den? I så fall: hur mycket naket / sex innehåller filmen?

Mvh
    Angela

• Svar på tråden Hur mycket naket är det i "Hostel"?
  • Dimes

Ehm. Det är nog inte naket och sex du ska sitta och oroa dig över om han ska se Hostel.

P. Sherman, 42 Wallaby Way, Sydney.
  • svårt att vara unik

Hostel är en skräckfilm, en av de ruggigaste (och bästa) jag har sett faktiskt. En del naket innehåller den, men inget att bekymra sig om jämfört med all tortyr...

• Angela70
    svårt att vara unik skrev 2011-07-09 22:14:53 följande:
    Hostel är en skräckfilm, en av de ruggigaste (och bästa) jag har sett faktiskt. En del naket innehåller den, men inget att bekymra sig om jämfört med all tortyr...
    OK, tack för era svar. Nakna bröst och liknande? Är det sex också? Jag får nog titta på filmen tillsammans med honom och snabb-spola förbi de "nakna" områdena då.

Jag vet att det är en skräckfilm, men det var inte det som oroade mig.

Mvh
    Angela
  • Mommy89

Det står ju att det är 15 års åldersgräns, så det borde ju inte vara SÅ mycket naket/sex i den (då det var det du undrade över). Varför nu det skulle spela någon roll egentligen...

• Astarte

Som sagt, det är inte nakenheten som är ett problem i den filmen! Om du inte låter honom se filmen på grund av nakenheten blir det nästan lite komiskt.

För övrigt är den patetiskt dåligt gjord och bara pinsam, men det tycker nog inte ungdomarna som inte ser felen i den.

• svårt att vara unik

Jag förstår inte alls hur du tänker, men för att svara på din fråga: ja, man ser bröst i filmen. Mest i början.

• Excentrique

Jag skulle nog i alla lägen låta mitt barn se ett par nakna bröst istället för de äckligt våldsamma scenerna i hostel, så jag håller nog med de som inte riktigt förstår hur du tänker.

• HannaSvärd

Jag har för mig att den innehåller rätt mycket av det i början.

Svar på tråden Hur mycket naket är det i "Hostel"?