Pris för egenfinansierad ÄD på Huddinge?
Är det någon som vet vad ett egenfinansierat äggdonationsförsök kostar på Huddinge?
Är det någon som vet vad ett egenfinansierat äggdonationsförsök kostar på Huddinge?
Hej Petronella! Så vitt jag vet är den enda klinken där du kan göra privata ÄDförsök det som finns i Umeå och även där tar det tid. Om köerna i Sverige känns för långa så finns det flera av oss som åker till tex Finland, Lettland eller Ryssland för ÄD, det är nog det bästa tips jag kan ge dig i den här frågan. AVA har stort utbud av kliniker. Lycka till!
Hej, och tack för svaret!
Fast vi har blivit lovade ett försök på Huddinge om vi kan fixa en egen donator och om vi betalar själva för det. Jag glömde bara fråga om den där lilla detaljen med betalningen och nu har dom sommarstängt.
Jaja, vi kommer nog inte att få tag på någon egen donator ändå så det spelar inte så stor roll.
Ett egenfinasierat försök kostar 45 tkr
Är det någon som har gjort ÄD till självkost.pris? Jag vill göra ett syskonförsök men har inga ägg i frysen =( Problemet är väl att hitta någon som kan tänka sig att göra en "korsdonation", eftersom man ej får ställa sig i kö för syskonförsök. Hur har ni gjort??
Tacksam för alla svar och tips!