• puss

3-4-åring får inte låna toalett, vad gör ni?

du är på stan med din unge som är ca 3-4 år. ni bor i centrum och ska bara ner till en butik och hämta nåt snabbt. ungen har kissat innan ni går.
    inom tio minuter är barnet kissnödig igen, inne i en klädaffär. ni får inte låna toan. vad händer sen?

OBS OBS ni har INTE med er blöjor den här gången, även fast ni alltid har det annars, eftersom ni är så himla bra jämt, utom just idag.

I am a fast maschine I keep my motor clean
  • Svar på tråden 3-4-åring får inte låna toalett, vad gör ni?
  • Flutterby

Finns det ingen annan toa i närheten så hotar jag personalen i klädaffären med att barnet kommer att kissa på butiksgolvet om vi inte får låna personaltoan! Får vi ändå inte det så vet jag faktiskt inte... kollar om det finns någon buske utanför att kissa i kanske.

• puss

inte så många buskar i centrum direkt....

• puss
    Flutterby skrev 2011-07-04 10:06:46 följande:
    Finns det ingen annan toa i närheten så hotar jag personalen i klädaffären med att barnet kommer att kissa på butiksgolvet om vi inte får låna personaltoan! Får vi ändå inte det så vet jag faktiskt inte... kollar om det finns någon buske utanför att kissa i kanske.
    skulle du låta barnet göra det? jag menar, dom kan ju inte hålla sig så värst länge.
  • Flutterby
    puss skrev 2011-07-04 10:08:38 följande:
    skulle du låta barnet göra det? jag menar, dom kan ju inte hålla sig så värst länge.
    Jag vet faktiskt inte... det är ju synd om barnet också och man skulle väl få en rejäl utskällning av den taskiga personalen då, inte kul för det stackars barnet.
  • viseversa
    puss skrev 2011-07-04 10:08:00 följande:
    inte så många buskar i centrum direkt....
    Närmsta träd då. jag har varit med om detta några gånger och nöden har ingen lag. Dock vet jag en del ställen dom har toalett men är man itne i närheten av dessa ställen så får dom kissa på träden som alla stans hundar får göra. 
  • SilverEmma

Då man i de flesta butiker inte får lov att låna personaltoan pga säkerhetsskäl så hade jag inte blivit sur eller hotat personalen att de kommer få kiss på golvet. Hade det funnits ett café i närheten hade vi sprungit dit, annars hade vi gått undan i en gränd eller iallafall så undanskymt som möjligt så hade ungen fått kissa ute.

• pluppfamiljen

Barnet kissar ner sig i deras omkädnings rum efter jag tagit av det byxorna ... Sen går vi jag med ett förnöjt flin! 

Blivande 6 barns mamma
Svar på tråden 3-4-åring får inte låna toalett, vad gör ni?