• AmandaoIsabelle

Ung mamma 19 söker mamma kompisar runt min ålder i Sthlm

Hej hej! Amanda heter jag och undrar om det finns andra unga mammor i min ålder i Stockholm! Min lilla tjej Isabelle som är född 23 juni 2011 behöver kanske lekkamrater i sin ålder :) så nån som Oxå har barn runt juni skulle vara kul att träffa och dela tips med! Vi bor centralt i Stockholm :) Kramar!! :)

• Svar på tråden Ung mamma 19 söker mamma kompisar runt min ålder i Sthlm
  • Petitefour

Hej Amanda! Sara heter jag och är 21 år, fick precis en underbar liten dotter den 24:e juni, Minou. Vi bor i centrala Stockholm, vore jätte trevligt att få träffa andra med bebisar i samma ålder :)
    kram! 

• AmandaoIsabelle

Hej Sara!
    Ja, det vore jätte kul att låta våra flickor träffas!
    Ska vi bestämma en fika eller hur gör vi? :)
    Kram!

• Petitefour

Ja vad kul :) jag är mammaledig så jag har all tid i världen så säg när du har tid så bestämmer vi en plats 
    kram  

• Petitefour

Det blir jätte bra :) skriv ditt nummer i min gästbok så kan vi bestämma plats o så
    kramar

• julimamma18
    AmandaoIsabelle skrev 2011-07-03 00:15:03 följande:
    Hej hej! Amanda heter jag och undrar om det finns andra unga mammor i min ålder i Stockholm! Min lilla tjej Isabelle som är född 23 juni 2011 behöver kanske lekkamrater i sin ålder :) så nån som Oxå har barn runt juni skulle vara kul att träffa och dela tips med! Vi bor centralt i Stockholm :) Kramar!! :)
    Hejsan! Jag heter också Amanda och jag fick min dotter den 19 Juni 2011. Jag bor i Spånga! Träffas gärna då jag bara sitter hemma med min lilla flicka just nu..:p
  • AmandaoIsabelle
    julimamma18 skrev 2011-07-12 10:12:57 följande:
    Hejsan! Jag heter också Amanda och jag fick min dotter den 19 Juni 2011. Jag bor i Spånga! Träffas gärna då jag bara sitter hemma med min lilla flicka just nu..:p
    Hejhej! :)
    Vad roligt! Grattis!
    Ja absolut, vi träffas gärna på en fika! :)
  • julimamma18

Tackar och detsamma!! Just nu så åker jag bort i 2 veckor. Men när jag kommer hem så ses jag gääärna!:)

• Morcheeba

Hej hörni :)

Är 22, men jag tror ändå det klassas som ungt? Har en liten tös på två månader och bor på söder. Vill jättegärna träffas för en fika och snacka lite strunt. Åker dock bort i två veckor nu, men efter det kan jag närsom!

Svar på tråden Ung mamma 19 söker mamma kompisar runt min ålder i Sthlm