Varför väljer en man att bli gynekolog?
Ja? Något måste ju fattas ändå i det läget eller vad tror du? Vad är syftet för en man att vilja arbeta med kvinnliga könsorgan?
Ja? Något måste ju fattas ändå i det läget eller vad tror du? Vad är syftet för en man att vilja arbeta med kvinnliga könsorgan?
Nej! Min man är helt normal.
Varför väljer folk att bli tandläkare, då måste det ju ändå fattas något. Stå och rota i illaluktande munnar på folk, usch.
Ja, du kan tolka mitt svar som irioniskt.
Varför skulle det fattas något? Du lär ju komma med några argument liksom...
Varför väljer en kvinna att bli urolog?
Ibland tolkar folk in för mycket i yrkesval som inte finns.
Om jag var man skulle jag definitivt velat bli gynekolog, är det inte alla mäns dröm?
För att inte tala om sjukvård överhuvudtaget: Bajs, kiss, slem, var, blod och andra kroppsvätskor.
Har som sagt var inga problem med att förstå varför män väljer detta. Det är väl inte konstigare än att en kvinnlig kirurg får känna killar i rumpan ibland. Det är ett jobb och de är professionela.
Njet, jag tror inte det. Men för all del, förklara då varför han valde just det specifika yrket?
Jag tänker att visst, gamla damer och sladderfittor som inte är mysiga med gonnoré och annat är kanske inte så upphetsande, men ganska ofta måste det ju droppa in unga pinglor som ska undersökas
Ta inlägget med en nypa ironi
Nej, det är inte samma sak. Alls.