• cariny

ÄR DET BARA JAG som inte är dum i huvet?!

Har läst en hel del trådar här på familjeliv, bland annat en som heter "jag skulle aldrig erkänna..."

Jag är CHOCKAD! Folk verkar bara tänka på sig själva, är otrogna och ljuger och har helt sjuka saker för sig!

Är det bara jag i hela världen som blir upprörd?! När någon skriver "jag var otrogen i helgen och jag hatar min sambo", då replikerar folk med "Men det var skönt va:D"

Har folk så jävla låg moral alltså? Någon skriver att hon behandlat sin man som skit i 5 år för att se om han lämnar henne. Jag fattar inte.

Finns det någon mer än jag som aldrig ljuger?

Och kan någon förklara för mig hur man kan leva i en kärlekslös relation i flera år utan att självdö? Eller som kan förklara hur man kan leva med att systematiskt behandla en annan människa illa? Hur ser man på sig själv då?

Fan vilka loosers, säger jag bara.

• Svar på tråden ÄR DET BARA JAG som inte är dum i huvet?!
  • Proppen81

nej då det är inte bara du... :P finns faktiskt ett par stycken här på FL som inte är dumma.. de flesta är bara halvdumma, sen finns det en hel hög med totala idioter.  men inte alla...

Det är en av anledningarna till att FL är så underhållande... (många gånger)

• Ramborg

TS, du behöver en FL-paus. Hänger man här för mycket blir man deprimerad och tror världen är så här.

• mysgravid

Jag har läst lite i den för lääängesedan... Var absolut förvånad över vad folk pysslar med när de är ensamma. Dock läste jag ju mest om saker som snorkråkor osv..

Verkar som tråden tagit en rejäl vändning :/

Helt galet om folk verkligen lever så???

• Verkligen

Jag tycker den tråden är så jäkla rolig. Och jag kan relatera en hel del till folket som skriver. Många människor har lite mörkare sidor av sig men som man av sunt förnuft inte lever ut eller visar för andra. Så det är nog bra att man kan lätta på hjärtat.

Sen finns det ju saker man bara häpnar över men man kan inte gå runt och bli upprörd över vad andra har för sig.

♥ Ella 29/11 2009 ♥ www.strimmoravmig.wordpress.com
  • Quickman

Älskar trådstarten :D

Det är alltid lika kul när folk betraktar sig själva som övermänniskor, med en moralisk överlägsenhet. Alla är inte som du, lilla gumman.

• SmilingCoast
    Quickman skrev 2011-06-27 18:23:33 följande:

Det är alltid lika kul när folk betraktar sig själva som övermänniskor, med en moralisk överlägsenhet. Alla är inte som du, lilla gumman.

• Laurora

Det kanske är du som är dum i huvudet eftersom du inte verkat förstått att det finns människor som ljuger?

Döminte andra så fort, en dag är du själv där.

• Shandi

förhoppningsvis springer inte alla runt med otrohetshemligheter heller..
  • Selfish Geene

Är det inte just det hon konstaterar? 
  • Quickman
    Selfish Geene skrev 2011-06-27 23:27:31 följande:
    Är det inte just det hon konstaterar? 

Det har du helt rätt i. Tänkte nog lite med röven när jag skrev det där :)
Svar på tråden ÄR DET BARA JAG som inte är dum i huvet?!