• Lillapyre

Aktiviteter på fest för många?

Hej!

Ska ha hemmafest för mellan 15 och 30 pers. Har precis byggt hus, så någon trädgård har vi dessvärre inte ännu, så jag behöver tips på vad man kan göra inomhus?

Sambon föreslog buzz (tvspel, frågesport), jag sågade honom direkt, då jag tycker det är osocialt då bara 4 kan spela samtidigt! Men nu måste ju jag komma med nåt bättre förslag!

Har ni några roliga tips på vad man  kan göra inomhus på fest? typ charader liksom....

• Svar på tråden Aktiviteter på fest för många?
  • Lillapyre

Men hörrni.... liiiite hjälp kan jag väl få? Tyst

• anna01

Dela ut lappar till vissa av gästerna utan att de andra vet om de med te x text- Gal som en tupp varje gång någon skålar, prata om ett extremt tråkigt ämne på fest  typ klimatfrågan, låtsas prata med osynliga gäster, tala om att du har salt i skorna. Helt sjuka saker alltså, å den som gör de bäst utan att tala om att den har ett uppdrag vinner något, de andra gästerna lär garanterat tro att vissa på festen är helt udda  
    Eller gå in på Bröllopstorget, där finns massor av ideer till fester.
    Hoppas ni får en lyckad fest. 

Mio 000220 Max 051121 Elliot på väg :)
  • Lillapyre
    anna01 skrev 2011-06-27 08:58:09 följande:
    Dela ut lappar till vissa av gästerna utan att de andra vet om de med te x text- Gal som en tupp varje gång någon skålar, prata om ett extremt tråkigt ämne på fest  typ klimatfrågan, låtsas prata med osynliga gäster, tala om att du har salt i skorna. Helt sjuka saker alltså, å den som gör de bäst utan att tala om att den har ett uppdrag vinner något, de andra gästerna lär garanterat tro att vissa på festen är helt udda  
    Eller gå in på Bröllopstorget, där finns massor av ideer till fester.
    Hoppas ni får en lyckad fest. 
    tack för fint tips!
  • notetur nomen

Maxa musiken och vråla "drinks are on the house" ;-D

Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something
  • Fest

Här finns många olika aktiviteter för privata fester eller firmafester.
    Allt från frågesporter, tipspromender till poäng och skattjakter och mordgåtor.
    http://www.grapevine.nu 

Svar på tråden Aktiviteter på fest för många?