• Anonym (Kronblom)

    Killar, såg ni någon naken kvinna i verkligheten ?

    Ungdomsminnen...
    När jag växte upp minns jag att jag såg min förskolefröken naken i duschen en gång, men då var jag ju så pass ung att jag inte reagerade nåt på det.
    Men sen när jag kom in i tonåren och blev mer nyfiken och verkligen ville se en naken kvinna så hände det aldrig, trots att man hoppades på det. Möjligen en kvinnlig släkting i trosor o BH samt grannfruar i bikini , men inget naket. (Spanade ju ändå på det lilla som var tillgängligt)
    Inte förrän jag närmade mig tjugo och förlorade oskulden till en jämnårig tjej som jag var i hop med en tid.

    Hur var det för er andra killar, spanade ni in några nakna kvinnor i ungdomen ? (Eller lättklädda grannfruar osv som jag som sagt fick nöja mig med)
    Menar då att man sett någon i verligheten och inte på TV eller på bild i en tidning. Skrattande
    Det var ju nånting jag åtminstone var rätt nyfiken på.

  • Svar på tråden Killar, såg ni någon naken kvinna i verkligheten ?
  • Anonym

    Vi killar spanade på tjejerna i duschen efter gympan....HeHe

  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-25 13:35:01 följande:
    Vi killar spanade på tjejerna i duschen efter gympan....HeHe
    Hur bar ni er åt ?
    Spanade ni genom ett fönster ?
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-06-25 13:35:01 följande:
    Vi killar spanade på tjejerna i duschen efter gympan....HeHe
    Killar har var nog lite mer desperata än vad vi tjejer var...hihi
  • Anonym

    En förmiddag vid stugan var brorsan och jag på väg ner till stranden. När vi kom över ett krön låg en tjej och solade naken precis bredvid stigen. Vi blev nog lite chockade och gick förbi snabbt utan att veta vart vi skulle titta.
    Vi smet hem en annan väg men pratade hela dagen om hur vi skulle kunna smygat tillbaka och tjuvtitta på henne. Säkert långt efter att hon gått hem
    Jag var kanske 13-14 och minns henne som betydligt äldre, Kanske 25-30

    Sen har jag tjuvtittat ovanför dörren mellan tjejernas och killarnas dusch. Lite spännande just då men man ser inte så mycket och om man tittar mer än några sekunder kommer garanterat någon annan av killarna att avslöja en egnom att börja bråka om att det är hans tur.

    I lågstadiet var det ett nyckelhål i dörren mellan tjejerna och killarnas dusch men tittade man där såg man för det mesta bara ögat på någon tjej som titta på oss...

  • figurehead
    Anonym skrev 2011-06-25 21:28:23 följande:
    Killar har var nog lite mer desperata än vad vi tjejer var...hihi
    Nåja, det var lika ofta tjejerna som gömde sig i vårt duschrum som tvärtom
    Figuren luktar Hubba bubba
  • TyrionLannister

    Nej, det är (och förblir) dessvärre dåligt med nakenobservationer.

    Kommer ihåg att man åtminstone kunde smygtitta lite på tjejer som solade topless på stranden förr i tiden, men nu verkar detta fenomen vara helt borta också -har folk blivit mer pryda nu eller? :(

    Har faktiskt bara sett en enda tjej naken, och det var en tjej som jag var tillsammans med ett kort tag när jag var 33 år gammal, annars inget...

    Vi män tenderar ju att vara mer visuella av oss, så jag tror inte kvinnor förstår riktigt hur frustrerande detta kan vara.

  • Anonym (Näck)

    Ha ha vilken gullig tråd.
    Den fick mig att tänka på när jag var i Grekland med en väninna för många år sedan. Vi hittade en liten strand som vi hade helt för oss själva och när vi hade varit där flera dagar utan att se en själ så näckade vi. Det är verkligen underbart att bada och sola naken.
    En eftermiddag när vi ligger där i solen tittar jag plötsligt upp och ser en grekisk man med en pojke i 13-14 årsåldern. De bara stod där som förstenade och stirrade på oss. Vi flög ju upp och försökte krångla på oss bikinisarna under handduken.
    Mannen fann sig till slut men den där grabben fick nog världens chock. Till saken hör kanske att jag är väldigt ljus och min väninna asiat så vi var väl två vandrande porrklichéer för honom. Mannen, som antligen var hans pappa, fick säga till på skarpen flera gånger för att pojken skulle sluta gapa och gå därifrån. Så han fick ju en glimt iaf.  

  • Anonym (Kille)

    Jag kanske inte såg så många nakna kvinnor men jag har sett fittan på alla mina lekkamrater när jag äxkte upp.

  • Anonym (odramatiskt)

    Fram tom gymnasiet delade jag rum med 2 tjejkusiner på sommaren.Vi såg varan nakna varje dag.Helt odramatiskt o inget speciellt med det

  • Anonym (Kille)
    Anonym (Kille) skrev 2011-07-03 06:48:31 följande:
    Jag kanske inte såg så många nakna kvinnor men jag har sett fittan på alla mina lekkamrater när jag äxkte upp.
    Jag har också sett fittan på mina lekkamrater och även sett fittan på min kusin, jag såg även fittan på några tjejer när vi killar smög på dom i typ 5 klass i omklädningsrummer till gymnastiken
  • Rikard

    När jag var 8-9 år när vi var några kill- och tjejkompisar som tillsammans drog ner byxorna och visade hur vi såg ut. Sedan dröjde det till jag var tillsammans med min första flickvän.

  • Ernst Hugo

    I sjuan började vi att bada bastu (utan handduk) både killar och tjejer,  efter att vi tränat badminton. Min första förälskelse följde till min ohejdade glädje med sin kompis två gånger. Vårdar minnet än idag Solig


    Come on katten - det svänger ju...
  • Anonym (42)

    Bröst såg man väl en del redan på högstadiet. Dels på badstranden där det ännu solades toppless ibland dels smög vi på granntjejen som hade riktigt fina bröst.

    Först på gymnasiet fick jag se jämnårig fitta på riktigt när två tjejer från klassen duschade med oss killar. De var helt täckta med hår och egentligen en stor besvikelse. Förmodligen fick tjejerna ut mer av det hela.. tyvärr hände det aldrig igen.

    Sen träffade jag min fru och hon hade inget emot att gå naken, inte hennes syster eller föräldrar heller.. blev lite nakenbad efter det och därifrån har man ju sett en hel del naket under sina år Cool

Svar på tråden Killar, såg ni någon naken kvinna i verkligheten ?