• FridaKim

ont i bröstvårtorna negativt test och har pco

Hej jag har pco och har i stort sett aldrig haft mens. men november förra året fick jag en spontan mens utan hjälpmedel.

nu är det så att för cirka en och en halv månad sedan så åt jag provera för att få igång en mens för att ta lite hormonprover.

för fyra dagar sedan fick jag jätte ömma bröstvårtor och det håller i sig. för två dagar sedan tog jag digitalt gravtest vilket blev resultatet
    EJGRAVID.

vad håller min kropp på med.

min mens som kom med hjälp av provera kom den 25 maj

tacksam för svar

• Svar på tråden ont i bröstvårtorna negativt test och har pco
  • Loova

Hej!

Ta ett gravtest igen om några dagar om du fortfarande har ont i brösten. Det kan vara så att det är för lite hcg i urinen än för att det ska visas på testet.

• FridaKim

innan ikväll högg de till i nedre delen av magen och strålade neråt jösses va ä de som händer

någon som känner igen sig

• LABC

hej jag titta in...ja jag har typ samma som du å jag tog två tester med en vecka mellanrum å nr 2 va plus....så kolla igen :)

• FridaKim

fick mens i måndags så troligtvis hade jag äl. jag jobbade dock tre nätter så jag och min man missade dock det suck

• Janssonkatten
    FridaKim skrev 2011-07-09 23:23:19 följande:
    fick mens i måndags så troligtvis hade jag äl. jag jobbade dock tre nätter så jag och min man missade dock det suck

tänkte precis säga det, låter som ägglossning. Trist att ni missade denna men positivt att du fick ägglossning :)
Svar på tråden ont i bröstvårtorna negativt test och har pco