• Gabbylita

Mammaträff i Vellinge/Trelleborg

Skulle vara roligt att lära känna fler mammor i närheten! Hör av er,

• Svar på tråden Mammaträff i Vellinge/Trelleborg
  • emsika

Jag bor i Trelleborg. har en son född okt 09 och bebis bf augusti.

• Gabbylita

Roligt med svar Bor också i utankten av trbg. Har två spralliga pojkar på 15 månader! Känner inga andra mammor i trbg och skulle vara kul & ha nära till någon. Bor ni nära trbg centrum?

//Gabriella

• emsika

Det tar typ en kvart att gå ner till stan, bor i norra delen av stan. Men trelleborg är ju inte så stort...
     Spännande med tvillingar!

• Gabbylita

Hojta till om du känner för att träffas för en fika & lekdejt någon dag Vi bor i ett omr innan trbg som heter Stavstensudde!!!

• Sanna1986

hej!
    Bor i Trelleborg. Vid 108:a nära Bilia korsningnen.
    Har en ny kläckt bebis på 8 dagar.

• Gabbylita

Åhh hoppas det går bra med din lilla bebis. Värmen kan ju vara lite besvärlig ibland för de små liven. Som sagt hade varit roligt att få ihop ngt. Hur har ni det framöver?

• emsika

Har gärna lekdejt framöver! Är ledig nu på fredag, jobbar sen hela veckan efter det, sen är jag helt "ledig" till nästa höst! Bara att föreslå en dag!

• Gabbylita

Låter bra!=) En lekdejt sen när din ledighet börjar låter toppen. Min sambo har sem denna & även n'ästa v & man har en del att stå i sen ses vi mer än gärna! Kul. Hörs.

• Sanna1986

Jo det går bra. Hon är faktiskt snäll och klagar inte på mycket här i livet :).
    Jag är ledig hela tiden även om min bebis inte är så mycket att leka med :)

Svar på tråden Mammaträff i Vellinge/Trelleborg