Buffy-quiz, advanced version
Mer quiz!
Mer quiz!
8 av 10, det här var svårt!
Oh... det var svårt
8 av 10 lyckades jag med. Det är verkligen hög tid för en omtitt!!!
5/10, har inte sett serien så himla mycket, även om jag gillade den
Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 26 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Gissade på två frågor och det var dem jag fick fel på Gissade på Chrisina Aguilera och på Him, Never Leave Me. Den sistnämna frågan är absolut inget jag är förvånad över då jag aldrig har gillat sjunde säsongen (i sin helhet).
Btw, Lover's walk och Pangs är två av mina favoritavsnitt Pangs måste vara ett av de roligaste avsnitten i hela serien!
Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 26 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Gissade på två frågor och det var dem jag fick fel på Gissade på Chrisina Aguilera och på Him, Never Leave Me. Den sistnämna frågan är absolut inget jag är förvånad över då jag aldrig har gillat sjunde säsongen (i sin helhet).
Btw, Lover's walk och Pangs är två av mina favoritavsnitt Pangs måste vara ett av de roligaste avsnitten i hela serien!
Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
Quizet har tagits av 30 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.
Äsch, kom inte ihåg vilka avsnitt Angel var med i.
What can I tell you baby, I've always been bad!
Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
9 av 10. Skulle fått alla rätt, men råkade klicka fel på en jag faktiskt visste:/ är buffy besatt sedan första avsnittet. har alla dvd hemma.
BUFFY=BÄSTA SERIEN
Haha!! Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger. Quizet har tagits av 49 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.