• Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Buffy-quiz, advanced version
  • Lady Namárië
    lövet2 skrev 2011-06-15 14:46:37 följande:
    Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

*skäms lite*
    Det här var alldeles för svårt!
    Vilka missade du på?
    So say we all
  • lövet2
    Lady Namárië skrev 2011-06-15 14:49:12 följande:
    Vilka missade du på?
    Fråga nr 2 och 4. 2:an är en sådan där "skvaller"fråga, som jag aldrig har koll på, och 4:an tvekade jag mellan det rätta alternativet och det jag svarade. Jag kom ju inte i håg exakt hur det första avsnittet började!
  • dio

8 av 10, det här var svårt!

I was an atheist until I realized that I am God
  • Callistrate

Oh... det var svårt

8 av 10 lyckades jag med. Det är verkligen hög tid för en omtitt!!!

• Inima

5/10, har inte sett serien så himla mycket, även om jag gillade den

Seduce my mind and you can have my body. Find my soul and I am yours forever.
  • festia

Quizet har tagits av 26 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Gissade på två frågor och det var dem jag fick fel på Gissade på Chrisina Aguilera och på Him, Never Leave Me. Den sistnämna frågan är absolut inget jag är förvånad över då jag aldrig har gillat sjunde säsongen (i sin helhet).

Btw, Lover's walk och Pangs är två av mina favoritavsnitt Pangs måste vara ett av de roligaste avsnitten i hela serien!

• Lady Namárië
    festia skrev 2011-06-19 02:20:25 följande:

Quizet har tagits av 26 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Gissade på två frågor och det var dem jag fick fel på Gissade på Chrisina Aguilera och på Him, Never Leave Me. Den sistnämna frågan är absolut inget jag är förvånad över då jag aldrig har gillat sjunde säsongen (i sin helhet).

Btw, Lover's walk och Pangs är två av mina favoritavsnitt Pangs måste vara ett av de roligaste avsnitten i hela serien!

Ja, Pangs är underbart. Something Blue är också helt fantastiskt. De två avsnitten är klart bäst i s4.
    So say we all
  • festia
    Lady Namárië skrev 2011-06-19 08:39:24 följande:
    Ja, Pangs är underbart. Something Blue är också helt fantastiskt. De två avsnitten är klart bäst i s4.
    ååh Something Blue! Tror jag måste kolla på Buffy igen!
  • aud

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 30 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Äsch, kom inte ihåg vilka avsnitt Angel var med i.

• Majblomma12

What can I tell you baby, I've always been bad!

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Seize the moment, 'cause tomorrow you might be dead!
  • Lady Namárië
    Majblomma12 skrev 2011-06-23 21:33:16 följande:
    What can I tell you baby, I've always been bad!

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
    Hjärta
    So say we all
  • helenvaupptaget

9 av 10. Skulle fått alla rätt, men råkade klicka fel på en jag faktiskt visste:/ är buffy besatt sedan första avsnittet. har alla dvd hemma.
    BUFFY=BÄSTA SERIEN

• Lady Namárië
    helenvaupptaget skrev 2011-07-14 11:24:31 följande:
    9 av 10. Skulle fått alla rätt, men råkade klicka fel på en jag faktiskt visste:/ är buffy besatt sedan första avsnittet. har alla dvd hemma.
    BUFFY=BÄSTA SERIEN
    Skål
    So say we all
  • Tuvstarr

Haha!! Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger. Quizet har tagits av 49 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Svar på tråden Buffy-quiz, advanced version