• kenton

Sätta fast matstolen i bordet?

Vad heter en sån grej? Har en matstol utan bricka o det är ju plättlätt för sonen att sparka ifrån emot bordet om han nu skulle få för sej det. Så vad behövs o vart finns det att köpa? Har helt glömt vad grejen heter o då blir det lite svårt att googla.  =)

• Svar på tråden Sätta fast matstolen i bordet?
  • kenton
    Tack för svar! Men det är inte en sån jag är ute efter dessvärre... =) En sån har jag o det är nog mitt sämsta köp tror jag, så svår att hålla ren, hehe.
    Jag menar alltså att haka fast en vanlig matstol på ett bord så att den inte kan tippa. Men det kanske bara är jag som drömt om att det finns en sån grej. =)
  • La Lola
    kenton skrev 2011-06-14 20:33:17 följande:
    Tack för svar! Men det är inte en sån jag är ute efter dessvärre... =) En sån har jag o det är nog mitt sämsta köp tror jag, så svår att hålla ren, hehe.
    Jag menar alltså att haka fast en vanlig matstol på ett bord så att den inte kan tippa. Men det kanske bara är jag som drömt om att det finns en sån grej. =)
    Närå, det finns.
    Kolla på Barnens Hus tex eller nån annan affär där det säljs barnprylar.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • kenton
    stor grön drake skrev 2011-06-14 20:41:29 följande:
    eller vill du bara ha spännabnd att fästa eran befintliga stol i bordet med? Graco har haft "möbelankare" för matstol vet jag, tripp-trapp har för sina stolar
    La Lola skrev 2011-06-14 20:44:02 följande:
    Närå, det finns.
    Kolla på Barnens Hus tex eller nån annan affär där det säljs barnprylar.
    Exakt!!!! Tack snälla för svaren!!!!
Svar på tråden Sätta fast matstolen i bordet?