Hittade kniv på min sons rum
Hittade en morakniv på min sons rum igår som jag och min hustru omhändertog och han verkar än så länge inte ha märkt det, vi vet själva inte riktigt hur vi ska behandla situationen så vi vänder oss till er här ute på internet för svar, till saken hör även att han för ett halvår sedan ville ha ett så kallat "Soft Air Gun" som tydligen ska vara någon sorts vapen vilket jag sa KRAFTIGT nej till med mera.
En annan grej är att för ca. ett år sedan började han lyssna på Rap (amerikansk ligistmusik) och umgås med mörka och invandrade personer vilket jag och min hustru tyckte var lite läskigt men innerst inne är alla människor tänkte vi... Men nu verkar det som om vår son håller på att bli någon sorts gangster? Kan han vara med i ett gäng tror ni? Jag och framförallt min hustru är VÄLDIGT rädda för vad vår son kan bli för sorts kriminellt element om vi inte gör någonting, men vad? Jag vill också ha svar på varför han har vapen hemma? Säljer han knark åt det här gänget? Vad behöver man annars en kniv till?
Vår son är 14 år gammal och jag/vi vill vara totalt anonym eftersom min son vet mycket mer om datorer än oss och är ute på internet ofta och kanske kan se det här nu då.