Äggdonation/äntligen gravid
Efter många års försök har vi äntligen lyckats! 7 misslyckade IVF-behandlingar o nu en äggdonation senare , har jag fått pluss på stickan!!
Kram på er alla som kämpar!
Efter många års försök har vi äntligen lyckats! 7 misslyckade IVF-behandlingar o nu en äggdonation senare , har jag fått pluss på stickan!!
Kram på er alla som kämpar!
GRATTIS coh lycka till!!
Grattis!! Vad roligt! Kram
Grattis och lycka till!
Grattis! Trägen vinner!
Hej Siv77, vi har ju mötts i AVA-tråden.
Jag är i samma sköna sits som du.Äntligen ett plus!
Tre IVF resulterade i ett plus förra sommaren, tyvärr MA i v 7. Satsade på ÄD istället, vid tredje försöket plussade jag nu i maj.
Bör vara 6+0 idag.
Hoppas, hoppas, hoppas att det går vägen nu
Oj, det blev lite fel där, 5+0 skall det vara. Gick visst händelserna lite i förväg...
Siv77; varmt grattis! Vilken underbar känsla det måste vara!!!
Jag har precis gjot min första ÄD efter 3 inseminationer och 9 IVF, har testdag på fredag.
Har "menskänningar" men håll tummarna!
Kram
Hej Bollan :) Ja, hoppas att det håller i sig för oss båda. Lyckan är ju total :)
Lottis- Oroa dig inte för molvärk. Jag vet ju att man gör det när man varit i IVF-svängen ett tag. Jag hade denna gång molvärk från insättningsdag 2 o den fortsätter hela tiden. Man ska inte jämföra symptom, men skillnaden för mig var att det var en annorlunda värk, som nästan brände i magen. Kändes likt mens, men ändå inte... Den var också konstant. Håller tummarna för dig!!!
Siv77; ja, den som lever får se. Idag känner jag ingenting i magen så vi får se vad testet visar på torsdag.
Någon gång bör det bli min/vår tur!
KRAM
Lottis77: Håller tummarna för dig på torsdag
Grattis Siv! Samma här. Efter 9 missfall är jag nu 10-e gången gillt äntligen gravid efter min första äggdonation. Är idag i v. 21+1
Grattis hoppfull! Man blir tacksam till livet.. JAg tänker också att om det inte skulle gå hela vägen, så har vi ändå vunnit allt. Nu vet vi att jag kan bli gravid o det betyder allt!
Bollan; jättetack!! Jag har varit gravid två gånger tidigare men fått MA och då har det kännts helt annorlunda så jag har inget större hopp till att få positivt resultat imorgon. Min "tröst" är att vi "kan" detta nu så nästa omgång behöver inte ta så mycket energi och kraft som denna.
Hoppfull10; Siv77: Jag förstår att ni också kämpat MASSOR och jag är såå glad för er skull, tänk att ni båda lyckats nu!!!!
Kram