• Xay1de

Family Guy för de riktiga nördarna!

Nu kör vi! Hur mycket Family Guy nöter ni egentligen på kvällarna när ungarna ligger och sover?

vitunhurri.blogg.se - Bloggen som lever igen!
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Family Guy för de riktiga nördarna!
  • Thaleya

5 av 10 rätt det var väl ungefär väntat.

• festia

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Jag hade fel på fråga 5

• Passionsfrukt

Alla rätt! Haha, jag har alltså inte slösat bort mitt liv då jag suttit och kollat alla säsonger om och om igen i brist på bättre att göra...

Xay1de skrev 2011-06-01 21:08:23 följande:
    "Peter, you're scaring me!"
    "Good! Embrace the fear Lois! Dance with me! Dance the dance of life!"
    Det där är en så asbra scen, Peter ser helt fucking possessed ut Skrattande
  • lillamor2011

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 27 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Min magkänsla är något utöver det vanliga. Tror jag har sett två eller tre avsnitt av serien...
  • Xay1de
    Passionsfrukt skrev 2011-06-04 11:55:35 följande:
    Alla rätt! Haha, jag har alltså inte slösat bort mitt liv då jag suttit och kollat alla säsonger om och om igen i brist på bättre att göra...Det där är en så asbra scen, Peter ser helt fucking possessed ut Skrattande
    Man kan ALDRIG slösa bort sitt liv genom att nöta Family Guy! Helt omöjligt!
  • Passionsfrukt
    Xay1de skrev 2011-06-04 14:35:54 följande:
    Man kan ALDRIG slösa bort sitt liv genom att nöta Family Guy! Helt omöjligt!
    enligt mina kompisar kan man... har ingen kompis som gillar Family Guy trots att vi annars gillar samma filmer och serier och en del av dem följer American Dad... vad är det för fel på folk? (Frågan kvarstår ju förstås: är det mig eller dom det är fel på? Tungan ute)
  • festia
    Passionsfrukt skrev 2011-06-04 15:01:14 följande:
    enligt mina kompisar kan man... har ingen kompis som gillar Family Guy trots att vi annars gillar samma filmer och serier och en del av dem följer American Dad... vad är det för fel på folk? (Frågan kvarstår ju förstås: är det mig eller dom det är fel på? Tungan ute)
    det är alltid dom andra det är fel på. (intalar mig intalar mig)
  • Xay1de
    Passionsfrukt skrev 2011-06-04 15:01:14 följande:
    Det är nog oss det är fel på. Men vi är fel på ett väldigt trevligt sätt
  • Nelah

9 av 10, hade ingen aning om fråga två, men sen övergick ju den frågan i en annan serie så jag är nöjd :)

Jacob 2011-05-18 <3
  • Tecken

Nio rätt, missade på var "Lois Griffin" varit med i för annan serie.

• Passionsfrukt
    festia skrev 2011-06-04 17:57:55 följande:
    det är alltid dom andra det är fel på. (intalar mig intalar mig)
    Xay1de skrev 2011-06-04 17:59:33 följande:
    Det är nog oss det är fel på. Men vi är fel på ett väldigt trevligt sätt
    Tja, det är ju nåt "fel" på alla människor egentligen så jag antar jag får nöja mig med att det enda felet jag har är att jag är Family Guy-obsessed
  • thekorv
    Ditt resultat: 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 60 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Kändes hyfsat. Har ju inte kollat på lääääääänge.

Finns en FG trivia på fejjan där jag varit rankad top500..*nöjd*

• Elavela87

Ditt bästa resultat är 8 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 64 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

yay.. eller nåt.

• jaghopparhögt

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Ha rätt bra :) Gissade på tre frågor varav en var den jag fick fel på.

I "The Thin White Line" deltar Brian i en knarkrazzia där brottslingarna i själva verket visar sig vara...

Svar på tråden Family Guy för de riktiga nördarna!