Avslag! Lukt?...
Mitt avslag luktar som sopor kan man säga...ska det lukta så eller är det en infektion? Kom inte ihåg att mitt avslag med förra barnet luktade så....
Mitt avslag luktar som sopor kan man säga...ska det lukta så eller är det en infektion? Kom inte ihåg att mitt avslag med förra barnet luktade så....
Du ska nog kolla upp det, avslag ska inte lukta illa.
När jag hade början på livmoderinfektion så luktade avslaget typ kålsoppa. Så kolla upp det jag fick fruktansvärda smärtor och fick ta två olika penicillin.
Avslaget luktar väl inte hallon direkt, men kanske inte heller så illa som sopor.... Om du har infektion får du feber och smärtor, då ska du direkt tillbax till förlossningen för behandling! Ring o hör för säkerhets skull.
Mitt luktade rent ut sagt vidrigt och jag hade ingen infektion, men det kan kanske vara värt att kolla upp. Skadar ju inte.
Ja gör det, inte alls bra att gå med :/ det går inte över av sig själv, förr i tiden var det en stor anledning till många mödrar dog läste jag då när jag visste vad det var.:/ tur det finns bra hjälp idag!
Mitt avslag luktade hur illa som helst!
Men det va inget "fel" på mig.
Gick över efter ca 6 veckor.