• Newchans

misslyckad skrapning

hej på er. jag fick förra veckan ma o dom gjorde en skrapning. igår fick jag veta att det finns rester kvar därinne... nån annan som varit m om detta? vad har dom gjort då? hur lång tid har det tagit innan det är "över" o kroppen e normal igen? har ni kunnat bli gravida gen o fått barn?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-31 21:20
    var i vecka 10 vid mitt ma

• Svar på tråden misslyckad skrapning
  • Äntligen dax

Jag hade rester kvar efter min skarapning. Ganska mycket dessutom. Jag fick prova en omgång cytotec först för jag ville gärna slippa ytterligare en skrapning. Det hände tyvärr ingenting med tabletterna så jag fick helt enkelt göra om skrapningen igen. Jag sa till att jag ville att de skulle kontrollera med ultraljud efteråt så att de var säkra på att allt var ute.

Efter den lyckade skrapningen var allt toppen. Minimal blödning, ingen smärta. Mensen kom igen efter 33 dagar och nu är jag gravid igen

• Newchans
    Äntligen dax skrev 2011-06-02 12:12:00 följande:
    Jag hade rester kvar efter min skarapning. Ganska mycket dessutom. Jag fick prova en omgång cytotec först för jag ville gärna slippa ytterligare en skrapning. Det hände tyvärr ingenting med tabletterna så jag fick helt enkelt göra om skrapningen igen. Jag sa till att jag ville att de skulle kontrollera med ultraljud efteråt så att de var säkra på att allt var ute.

Efter den lyckade skrapningen var allt toppen. Minimal blödning, ingen smärta. Mensen kom igen efter 33 dagar och nu är jag gravid igen
    vad härligt att du är gravid igen!!! grattis!
    jag fick en liten blödninng i helgen igen o hoppas så att allt kommer ut av sig själv så jag slipper skrapning. hoppas kroppen kommer igång igen snabbt o att vi lyckas lika bra som ni! svårt att våga hoppas... lycka till du nu, vilken v är du i nu?
  • Äntligen dax
    Newchans skrev 2011-06-05 19:28:32 följande:
    vad härligt att du är gravid igen!!! grattis!
    jag fick en liten blödninng i helgen igen o hoppas så att allt kommer ut av sig själv så jag slipper skrapning. hoppas kroppen kommer igång igen snabbt o att vi lyckas lika bra som ni! svårt att våga hoppas... lycka till du nu, vilken v är du i nu?
    Väldigt tidigt än, 5+6 . Håller tummarna att du slipper skrapning.
Svar på tråden misslyckad skrapning