• madelen1985

någon mer av erfarenhet med svagt streck

igår plussade jag med svagt svagt smalt streck på testlagrets grav test men i morse gjorde jag ett nytt och inte syntes det någon ting. jag e i cykel dag 24 och har ätit pergotime har pco. någon mer det var jätte svagt smalt streck och inte syns nått dagen efter. jag som var så lycklig nu när äntligen plussset kom men nej då....

• Svar på tråden någon mer av erfarenhet med svagt streck
  • madelen1985
    En o Sexti skrev 2011-05-31 21:27:18 följande:
    Kolla mitt galleri
    Grattis får jag säga då:) Då får vi se om det e nått i morgon, om jag behöver kissa i natt tycker du jag ska ta ett test då elle ska man göra det på morgonen.
  • En o Sexti

Jag gjorde nästan alla på morgonen. Så nära bim är alltid bäst med morgonurin. För det är mer koncentrerat o desto mer hormoner i om det är något. Testa på du, jag testade varje morgon i en veckas tid för o se styrkan. Jag håller tummarna för dig!

• madelen1985
    En o Sexti skrev 2011-06-01 05:50:02 följande:
    Jag gjorde nästan alla på morgonen. Så nära bim är alltid bäst med morgonurin. För det är mer koncentrerat o desto mer hormoner i om det är något. Testa på du, jag testade varje morgon i en veckas tid för o se styrkan. Jag håller tummarna för dig!
    var inget idag hellerRynkar på näsan, och jag vet inte riktgit när jag har bim heller. men nu har jag köpt ett digitalt som jag tänkter ta i helgen eller till veckan.
    men jag tror itne på det längre attt jag e gravid.Gråter
Svar på tråden någon mer av erfarenhet med svagt streck