• Viveka GBG

ni som fått flera tidiga missfall på raken...

jag och sambon började bebis-verkstan vid årsskiftet, jag blev gravid på första försöket men bara några dagar efter jag plussat fick jag missfall, försökte igen och blev gravid på 2a försöket men fick missfall igen! fattar inte varför bebisen inte vill stanna!!?? vad kan felet bero på ni som har erfarenhet???
    har inga problem med att bli gravid ju men de går inte längre än till vecka 4-5 sen blir det missfall Gråter

snälla skriv om ni vet vad jag bör kolla upp eller göra??

• Svar på tråden ni som fått flera tidiga missfall på raken...
  • En o Sexti

Jag har 4 sånna tidiga MF och 1 utomkveds. O i mars stanna de kvar äntligen! Ge inte upp, det kommer. Det är vanligare än vad man tror.

• En o Sexti

Allt hände på raken. Alla tidiga.

• såffan

två på raken är inte så ovanligt, en av fyra graviditeter slutar i mf så sannolikheten för två mf i rad är ganska stor. Jag har själv fått två tidiga på raken, men min fösta graviditet gick hur bra som hellst och nu efter missfallen är jag gravid igen i vecka 22.

Både jag och min man är helt friska, vi hade bara otur helt enkelt. Först efter tre mf i rad får man börja utreda om någonting är fel.

Det är många som råkar ut för samma som ni och de allra flesta gåt igenom en helt normal graviditet tredje gången!

• Viveka GBG
    såffan skrev 2011-05-30 15:46:26 följande:
    två på raken är inte så ovanligt, en av fyra graviditeter slutar i mf så sannolikheten för två mf i rad är ganska stor. Jag har själv fått två tidiga på raken, men min fösta graviditet gick hur bra som hellst och nu efter missfallen är jag gravid igen i vecka 22.

Både jag och min man är helt friska, vi hade bara otur helt enkelt. Först efter tre mf i rad får man börja utreda om någonting är fel.

Det är många som råkar ut för samma som ni och de allra flesta gåt igenom en helt normal graviditet tredje gången!
    oki men får jag fråga er hur era gravtest sett ut dagarna efter era missfall??
    mitt är betydligt starkare idag än vad det var igår, brukar det bli så?? eller finns det en chans att bebis kan leva trots jag blöder??
  • Viveka GBG
    fridanilsson skrev 2011-05-30 18:03:04 följande:
    oki men får jag fråga er hur era gravtest sett ut dagarna efter era missfall??
    mitt är betydligt starkare idag än vad det var igår, brukar det bli så?? eller finns det en chans att bebis kan leva trots jag blöder??
    här e tersterna, klart starkare idag än det igår, kan det bli så trots missfall eller kan jag fortfarande va gravid??

• En o Sexti

eftersom tetset blir starkare så är det mkt lovande för en graviditet!

♥☆° Kan mirakel ske? °☆♥
  • Viveka GBG
    En o Sexti skrev 2011-05-30 20:35:38 följande:
    eftersom tetset blir starkare så är det mkt lovande för en graviditet!
    hoppas det, får se i morgon om det ökat ytterligare eller avstannat för då vet man...
  • En o Sexti

Kolla mina tester på galleriet

• Viveka GBG
    En o Sexti skrev 2011-05-30 21:26:03 följande:
    Kolla mina tester på galleriet
    ja de ökade ungefär i samma styrka som mina gjort sen jag plussade i förrgår.. men min blödning som e lika riklig som mens och lite minimini-klumpar i oroar mig.. så det ser väl inte så himla ljust ut Rynkar på näsan
  • En o Sexti

Håller tummarna. Men om testet e starkt om en vecka så boka tid för vul eller något så du får bekräftat att de sitter rätt. Vill absolut inte skrämma dig, men vill bara höja ett varningens finger för utomkvedshavandeskap, jag fick ju det mellan mina MF, blödde o blödde o blödde vecka ut o vecka in o hade skystarka plus. Sen sa de pang. Så kolla med ultraljud i tid!

Svar på tråden ni som fått flera tidiga missfall på raken...