• Mara

Vad kan du om väder?

Testa dina kunskaper om väder i denna quiz

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Vad kan du om väder?
  • Den allsmäktige

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 1 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.

• Mara
    Den allsmäktige skrev 2011-05-28 01:06:45 följande:

Ditt bästa resultat är 7 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 1 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.

Bra där!
  • Den allsmäktige
    Mara skrev 2011-05-28 01:10:24 följande:
    Bra där!
    Skrattande
  • Grande Rock

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 11 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Fast jag må säga att jag vart förvånad att temeraturen steg med avseende på höjden, kände mig hyggligt säker på den frågan

• Mara
    Grande Rock skrev 2011-05-28 01:57:29 följande:

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 11 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Fast jag må säga att jag vart förvånad att temeraturen steg med avseende på höjden, kände mig hyggligt säker på den frågan

På natten är det så att marken kyls av. Då kommer även luften närmast marken kylas av, och därmed ökar temperaturen med höjden.
  • Fru Frax

Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 16 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 7 rätt.

Var också lite osäker på temperaturen efter en klar natt. Gick på känsla hur det brukar kännas ute en morgon och att varmluft är lättare än kall.

Svar på tråden Vad kan du om väder?