• Anonym (18 tjej)

fantiserar om äldre män

Hej, jag har precis fyllt 18 år och det är först nu jag vågar "komma ut" med att jag fantiserar ofta om "gamla gubbar", att äldre män runt 50 år eller äldre behandlar mig som sin lilla hora, att han ska komma in när jag ligger och sover och hålla för min mun för att sedan knulla mig. Nästan som en våldtäckt men jag vill det innerst inne..

Vet inte om det är bara en fantasi eller något jag faktiskt skulle vilja göra i verkligheten.. har tänkt på det i ungefär 2 år, bara tanken gör mig så jäääävla kåt.

Är det något jag ska hålla som fantasi eller ska jag "ta kontakt" med någon äldre?
    Är dem ens intresserade av så unga tjejer som mig?

Vill veta om det finns någon här som kanske har varit i liknande sits Glad

• Svar på tråden fantiserar om äldre män
  • Tom Araya
    Anonym (18 tjej) skrev 2011-05-25 23:18:38 följande:
    Är det något jag ska hålla som fantasi eller ska jag "ta kontakt" med någon äldre?
    Oja, det finns säkert en uppsjö med killar män, betydligt äldre än dig som skulle vara intresserade.

Här på FL har ju nämnts förhållanden mellan en man på 59 och en tjej på dryga 20, för att inte tala om hon berättade om paret där han var 39 och hon 16.

Själv kan jag ibland fantisera om mycket yngre tjejer men ger mig själv en pervo-varning när jag ser åt något under 25.

Personligen tycker jag väl att du är lite väl ung för att besitta den erfarenhet, klokhet och pondus som krävs för att inte riskera att göra sig själv illa psykiskt. Men jag känner inte dig. Var försiktig är min uppmaning när du väl bestämmer dig för att prova.Solig
  • Lollo36

Jag tycker du ska behålla det som fantasi, så länge i alla fall. Det är inte alltid som verkligheten är lika bra som fantasin. Dessutom innehåller just den här fantasin inslag som det kan vara bra att vänta med tills du är lite äldre och har lite mer livserfarenhet än du har idag. Känner du fortfarande likadant om några år, så får du väl bygga någon sorts relation med en man som skulle kunna hjälpa dig att förverkliga den. Men se då till att det är någon du kan lita på, så att du kan vara säker på att han avbryter om du plötsligt skulle ändra dig mitt i det hela.

• S4M

För mig låter det som en fantasi. Jag tycker att du bör behålla den som en fantasi eftersom du då har full kontroll.

Och självklart finns det äldre som är intresserade av yngre och tvärtom. Ska man ha FL som nån slags måttstock verkar det vara vanligare än man tror ;)

• MrAlpha

Ibland finns det väl en anledning att man tänder på det man gör ? Kan det i ditt fall finnas en avsaknad av pappa eller någon relation i uppväxten med äldre män ? Säger inte att det måste vara så.

Var rädd om dig i alla fall och tänk på att fantisera får man men verkligheten kan vara ganska kall.

• Ridmi
    Lollo36 skrev 2011-05-25 23:50:22 följande:
    Jag tycker du ska behålla det som fantasi, så länge i alla fall. Det är inte alltid som verkligheten är lika bra som fantasin. Dessutom innehåller just den här fantasin inslag som det kan vara bra att vänta med tills du är lite äldre och har lite mer livserfarenhet än du har idag. Känner du fortfarande likadant om några år, så får du väl bygga någon sorts relation med en man som skulle kunna hjälpa dig att förverkliga den. Men se då till att det är någon du kan lita på, så att du kan vara säker på att han avbryter om du plötsligt skulle ändra dig mitt i det hela.
  • Anonym (19 åring tjej)
    Anonym (18 tjej) skrev 2011-05-25 23:18:38 följande:
    Hej, jag har precis fyllt 18 år och det är först nu jag vågar "komma ut" med att jag fantiserar ofta om "gamla gubbar", att äldre män runt 50 år eller äldre behandlar mig som sin lilla hora, att han ska komma in när jag ligger och sover och hålla för min mun för att sedan knulla mig. Nästan som en våldtäckt men jag vill det innerst inne..

Vet inte om det är bara en fantasi eller något jag faktiskt skulle vilja göra i verkligheten.. har tänkt på det i ungefär 2 år, bara tanken gör mig så jäääävla kåt.

Vill veta om det finns någon här som kanske har varit i liknande sits Glad
    Det är sjukt.. men jag känner exakt likadant... har sambo just nu men ... fortsätter fantisera.... nästan så att jag är nära att vara otrogen.... måste behäska mig hela tiden ... Borde jag prata med min kile om detta ?
  • Kapten Röd
    Anonym (19 åring tjej) skrev 2011-05-26 12:11:37 följande:
    Det är sjukt.. men jag känner exakt likadant... har sambo just nu men ... fortsätter fantisera.... nästan så att jag är nära att vara otrogen.... måste behäska mig hela tiden ... Borde jag prata med min kile om detta ?

Håll det för dig själv, det är en fantasi

samt håll det som en fantasi, otrohet leder inte till nåt gott!

• Kapten Röd
    Lollo36 skrev 2011-05-25 23:50:22 följande:

Bara att hålla med, visa fantasier försvinner

andra stannar, men kanske inte ska levas ut

Om du fortfarande känner så om ett par år så finns det sajter för likasinnade, darkside.se

• plast killen

passa på om de e din dröm,du e bara ung en gång i livet!

Svar på tråden fantiserar om äldre män