Gasig i magen av Babysemp ska jag byta?
Min lilla kille kräks en del och är VÄLDIGT gasig i magen, vi ger även magdroppar, har funderat ett tag på att byta till nan, tror ni hans mage blir bättre då?
Min lilla kille kräks en del och är VÄLDIGT gasig i magen, vi ger även magdroppar, har funderat ett tag på att byta till nan, tror ni hans mage blir bättre då?
omöjligt att veta eftersom alla reagerar olika! Enda sättet att ta reda på om s¨å är fallet är att ni fasar över och provar! Lycka till!
Vår lilla hade ont i magen den första månaden, hon åt då nan ha så vi fick rådet att prova lemolac istället och det har funkat jättebra, efter en vecka var lilla magen i toppform!
Men hon var förstås hård i magen och hade ont när hon skulle bajsa, det är kanske inte alls samma sak med din lille?
vi har testat runt o provat 5 el 6 olika tror jag men lemolac var bäst för oss oxå!
Bytte rakt av till NAN efter en vecka med gnäll och väldigt gasig mage, blev en helt annan bebis, behövde inte ge äckliga minifom droppar heller.... Har dock kört hälften NAN Ha och hälften NAN 1. Min pojk klarade inte av Sempern, inte ens Lemolacen... Ger även en tsk rapsolja i ersättningen morgon och kväll för att förhindra förstoppning, funkar jättebra.