Leksaksbutiker i Malmö???
Hej.
Var finns största leksaksbutiker i Malmö? Vi har precis flyttat till Malmö och har inte koll på det.
Hej.
Var finns största leksaksbutiker i Malmö? Vi har precis flyttat till Malmö och har inte koll på det.
Där finns flera stycken, bland annat: Toy's R us som ligger vid Jägersro. Sedan finns det en leksaksaffär på Mobilia. Det finns en inne på Trianglen.
Var i malmö bor du?
Som sagt finns det Toys R us vid Jägersro.
BR på triangeln och Entre på värnhem.
Finns en liten leksaksaffär, finare kvalite men lite dyrare tror jag på en smågata vid triangeln.
Det finns en "finare" leksaksaffär i källarplanet på Hansa och sedan så finns Jättekul vid Elgiganten vid mobilia. En bra leksaksaffär är Jättekul (bättre organiserad) finns vid centralen i Lund.
Toy's R us är ju såklart störst - gigantisk. Jättekul har lagt ner båda två. BR finns på flera ställen. Inne på Kronprinsen finns också en ganska välsorterad leksaksaffär. och på Hansakompaniet, men den är inte direkt billig. Barnens hus har precis öppnat vid Jägersro och de har också leksaker bl a, men där har jag inte varit än.
Hansa leksaker och Hansa Baby är de absolut bästa leksaks/barn butiker jag har varit inne i (i Sverige). De har bra sortiment utan att det blir för dyrt/snävt.