frihet
hej alla på sajten.
jag har en son på 2 år och allt fungerar jättebra.
Men med barn har jag ingen frihet. Jag har ingen familj i närheten eller vänner som ställer upp.
min sambo jobbar kvällar och kan sitta kvar på jobbet och ta en öl. Träffa vänner och prata av sig.
Jag måste åka dirket hem efter jobbet och hämta min son på dagis. Under helgerna jobbar min sambo så jag kan inte vila eller umgås med vänner. Jag är med min son. Det klart jag gör saker med honom. Men jag har knappt någon vuxen tid med mina vänner. Jag talar med mina vänner via facebook eller telefon.
Dom som har barn åker hem till sin familj när dom är lediga. Men eftersom min sambo jobbar kan vi inte göra det.
Summan av det hela är att jag inte kan vara med på samma sätt som alla andra. Jag känner mig väldigt ensam.
Min sambo har ochså klagat över att jag aldrig har på mig sexiga kläder som jag hade när vi träffades. Nej jag vet. Men det är inte så lätt att träna när man har en son på 2 år hela tiden. När jag inte har någon frihet över huvud taget.
När jag jobbar är min sambo ledig. När han är ledig jobbar jag. känner mig som singelmamma.
har ni något råd....känner inte av familjeliv så mycket. tyvärr ensam.