• Jossofräs

När började din bebis krypa?

När lärde sig era bebisar att krypa? Om du har fler barn får du gärna skriva vid vilken ålder de andra barnen lärde sig krypa i tråden samt om det är pojkar eller flickor.
    Välj den månaden som låg närmast, dvs om barnet var 6 månader och hade 1 vecka eller mindre kvar till att fylla 7 månader, välj då 7 månader.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden När började din bebis krypa?
  • La Lola

Hedda var runt 8 mån tror jag (ålade snabbt som attan innan).
    Började gå vid 11 mån.

Alma kröp aldrig (ålade aldrig heller).
    Började gå vid 14½ mån.

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Hankii

7 månader började hon visa att hon ville krypa, men det kom nog på rikitgt när hon va mellan 7 och 8 månader, nu är hon 9 månader och kryper som en galning överallt Glad

• vittra

Jag valde 8 mån, då började första dottern krypa. Andra kröp vid 6 månader och det är också en flicka.

• Kazeer

Första barnet kröp aldrig.
    Andra barnet började krypa vid 10 månaders ålder (hade då ålat runt med blixtens hastighet sedan 7 månaders ålder).
    Båda är pojkar.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Cashew

Dottern va 4,5 månad när hon började krypa och sonen va 3 månader. Helt otroligt tidigt när jag tänker på det såhär i efterhand och man ser alla andra 3 månaders som är som små kollin men då tyckte jag inte det va så märkvärdigt.

Svar på tråden När började din bebis krypa?