Singel & mammalängtan!
Hej alla! Är ny här på FL, men tänkte ge det en chans.
Jag är en singeltjej på 32 år som planerar att åka till Danmark för insemination i höst! Söker andra i samma sits. Gärna bi/homo. Jag har tidigare haft relationer med män men de senaste tio åren bara med kvinnor. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra eftersom jag så himla gärna vill ha barn. Men samtidigt vill jag ju inte vara singel & gå igenom allt själv. Hur lätt kommer det vara att träffa nån när jag har en liten bebis liksom & hur klarar man av vardagslivet? Nån som har erfarenhet som kan lugna mig? Jag är beredd på att det kommer bli skitjobbigt men huuuur underbart som helst samtidigt.
Eftersom jag redan tänkt och räknat på allt och bestämt mig för att jag är tillräckligt stark och har stöttning för att skaffa barn ensam, känns det ju lite fel att gå ut o "ragga" nu.. Liksom "hej jag tänker skaffa barn, ska du vara med"?! Blir ju kanske lite galet *S* Men hur gör man då. Tycle att jag är för gammal för att vänta, tänk om jag inte träffar Mr/Ms right innan jag är för gammal för att få barn?! Det skulle jag inte vilja..
Vet nån vart man hittar andra i samma sits. Känner redan till Femmis som är helt underbara men söker sidor där man kanske kan träffa nån oxå, inte bara planera för det lilla livet.
Tacksam för alla inlägg, men har du bara "dåliga" saker att säga, eller invändningar mot mitt beslut att skaffa barn helt ensam så är jag inte intresserad av dina åsikter. Jag vet att det finns tillräckligt många moders & fadersfigurer i mitt blivande barns liv & tror på min egen förmåga. Jag har redan bestmt mig och vill bara ha lite input från antingen människor i samma sits eller de som varit i min sits tidigare.
Tack! :D