• MammaSandra1989

Mammor i Östergötland?

Finns det några mammor i Östergötland? Hur gamla är ni och hur gamla är era barn? Alltid roligt att prata med folk som bor i närheten :) Själv bor jag i Motala, är 21 och har en son som är 9 veckor gammal (född 12 Mars).

• Svar på tråden Mammor i Östergötland?
  • Benjimom

Jagär 20 år och bor i norrköping. Har en son på 10 månader född 1 juli förra året=)

• SweetPearl

Jag är 23 år fyller 24 om 2 månader. Har en dotter född i mars 2007 och en son född i juni 2010. Vi bor i Ljusfallshammar, utanför Finspång.

• MammatillAlva

Fyller 20 år i november och har en dotter som blir 4 år i oktober. Bor i Åby, utanför Norrköping.

• jennie30
    jennie30 skrev 2011-05-28 14:24:33 följande:
    Jag är 32 med en dotter på 3,5 månad. Bor precis som du i MotalaGlad
    såg nu att jag har halkat in på "ung förälder" hehe! det är jag inte längre,men har varit. Fick mitt första barn när jag var 17Glad
  • Madelene 767

Hej! Jag var 18 när jag fick min äldsta son. Han blir nu om några veckor 14 år och jag är 32 år och bor i Motala

• elinos

Jag är 19 år, bor i Linköping med min dotter som snart är 9 månader=)

• Benjimom
    MammaSandra1989 skrev 2011-08-10 11:17:26 följande:
    Vad roligt att folk svarat hade glömt bort denna tråd Skäms Verkar alltid annars som alla är från stockholm :P
    Håller med, alla verkar alltid vara från stockholm eller malmö området.
  • linkmamma

hejsan!! jag är 25 år, bor i Norsholm mellan Norrköping och Linköping och har fyra barn mellan 6 år och 5 veckor.  pojkar och 2 flickor.
    Vad hittar ni på när ni är föräldralediga???Jag har såååååååååå tråkigt när maken jobbar....

• linkmamma

Sandrisch vart går ni på öppna förskolan då???? jag har vart på en del men aldrig kännt som att jag passar in...

Svar på tråden Mammor i Östergötland?