• Mamma8412

Utan vänner.....

Varför har man inga vänner som man kan umgås shoppa fika  leka me barnen och byta tankar och annat med? 

Är man så pass udda att ingen vill umgås med en??   ja har vänner....men inte inom en radie utan alla bor spritt över hela Sverige...

Alla andra går på stan me sina vänninor och gör saker...där går ja i min ensamhet,Sambon är ju inte så intresserad av att springa o shoppa dock men de e ju i stort sett bara honom ja umgås med

Inte undra på att man blir Osocial ! 

• Svar på tråden Utan vänner.....
  • gvebo

Man får ta och umgås med likasinnade=) Jag har inte så många vänner dom är få men dom jag har är bra.

• Mamma8412
    gvebo skrev 2011-05-13 12:41:12 följande:
    Man får ta och umgås med likasinnade=) Jag har inte så många vänner dom är få men dom jag har är bra.
    Jo absolut :) men vart är alla likasinnade då ...

Jo 1 sann vän är bättre än 10 Falska  
  • gvebo
    Mamma8412 skrev 2011-05-13 12:43:31 följande:
    Jo absolut :) men vart är alla likasinnade då ...

Jo 1 sann vän är bättre än 10 Falska  
    Vad har du för intressen förutom att shoppa=)
  • Canon

Men vad är det du söker, andra mammor att umgås med? Det är ju bara att söka här om inte annat, eller kanske du har några trevliga i din mammagrupp? Var i stockholm bor du? MVH Sandra

• Mamma8412
    gvebo skrev 2011-05-13 12:47:40 följande:
    Ja du :)   träning.film.sport.musik.facebook hahaha
    Barn,shopping shopping shopping hahaha ,inredning,fika,dans,läsa,skriva,
    laga mat.           ja allt sånt där vanligt haha :)  
  • Mamma8412
    Canon skrev 2011-05-25 20:38:28 följande:
    Men vad är det du söker, andra mammor att umgås med? Det är ju bara att söka här om inte annat, eller kanske du har några trevliga i din mammagrupp? Var i stockholm bor du? MVH Sandra
    ja andra mammor så man har något gemensamt :) ja har försökt här men de verkar inte vara så lätt de heller

tyvär bor ja ju inte i Sthlm annars hade de nog varit en lätt grej att skaffa kompisar..men nu bor ja i en liten håla där alla känner alla o alla snackar skit om alla   inget man direkt uppskattar ja orkar inte me såna människor

:) 
  • Mamma8412
    gvebo skrev 2011-05-13 12:47:40 följande:
    Ja just de ja har ju köpt en ny kamera och en handbok i digitalfoto så de e mitt senaste intresse haha  
Svar på tråden Utan vänner.....