• StreetSmart

Pappor i mariestad

Hej

Vet inte hur man gör detta på ett bra sätt men det är väll bara skriva som det är.

Jag flyttade till Mariestad för ca, 3 - 3,5 år sedan och träffade ganska snabbt min
    nuvarande sambo som jag ahr världens underbaraste barn med.

Dock hamnade jag på kant med henned dåvarande vänenr och satsade väll mer eller
    mindre på att starta upp eget företag med personer som jag hittade via nätet och idag
    går det relativt bra men jag under tiden tappat allt som har med vänner att göra.

Jag har mina "kollegor" men vi är 3 personer vara v en är i Sthlm och en i ett annat land.

Börjar känna att det är väldigt tomt med "grabbar" att umgås med och undrar om det finns
    pappor som känner likadant, jag tappade liksom ännu mer kontakten med de jag umgicks
    med när barnet kom och nu är jag 22 utan igentligen någon vän/vänner.

Finns det pappor i mariestad eller i närheten som känner likadant?

Vad har ni gjort? Jag går snart under...

• Svar på tråden Pappor i mariestad
  • kixxan

Tjenare Mannen. Bor i närheten av Mariestad. Känner så väl igen mig i det du säger. Jag och min sambo väntar barn i September men många av mina polare har också slutat höra av sig. Tråkigt som fan ju.

• Sehlstedt

Tja. Bor också i Mariestad. Ska också ha i september. har dok inte tapat kontakten så med mina vänner då många av dom också har eller väntar barn. så ensam behöver ni inte känna er :) 

//Jesper 

Svar på tråden Pappor i mariestad