• Labolinas

    Medium i Malmötrakten

    Jag vill veta mer om framtiden! Någon som kan rekommendera ett medium i Malmötrakten som är duktig och kan sina saker?

    Tack


    ~Carpe Diem~
  • Svar på tråden Medium i Malmötrakten
  • HelenFr

    Jag har provat de flesta i och runt Malmö men har inte stött på någon som är riktigt bra och kan sina saker... Annars är väl Benny mest välkänd, också dyrast och det är lång kö...

  • Labolinas
    HelenFr skrev 2011-05-09 08:02:16 följande:
    Jag har provat de flesta i och runt Malmö men har inte stött på någon som är riktigt bra och kan sina saker... Annars är väl Benny mest välkänd, också dyrast och det är lång kö...
    Nja, Benny känner jag till och är väl inte mäkta imponerad.

    Någon som har fler förslag?
    ~Carpe Diem~
  • KatjaKaj
    Labolinas skrev 2011-05-10 13:11:33 följande:
    Nja, Benny känner jag till och är väl inte mäkta imponerad.

    Någon som har fler förslag?
    Tyvärr känner jag bara till Benny, gick till honom en gång 2009 och jag var faktiskt imponerad. 
  • KatjaKaj

    R franklin: du behöver inte övertyga mig om att det är fejk det vet jag, men jag blev likväl imponerad. Jag tyckte det var otroligt skoj att se hur pass öppen jag faktiskt måste ha varit fastän jag trodde att jag höll värsta poker facet. Att han dessutom lyckades gissa att jag var gravid trots att ingen förutom jag visste det och att barnet skulle vara extremt litet vid födslen (barnet vägde 760 g) det imponerade på mig.

  • Labolinas
    HelenFr skrev 2011-05-11 20:27:00 följande:
    Det finns ju hon som har hälsokostaffären på vitemöllegatan... Min svärmor gillar henne...
    Vem är det?
    ~Carpe Diem~
  • HelenFr

    Brigitte har jag för mig att hon heter, sedan finns ju Frans Dupont, han är nog den jag tror är bäst...

  • pipie72

    Benny var nonchalant och värdelös och dyr. En annan Monica Crawford var ännu värre. Brigitte på vitemöllegatan gillar jag, men stör mig på att hon hela tiden får folk in till butiken som stör och distraherar. Igår var jag hos Carina Blomgren som var bra faktiskt.

Svar på tråden Medium i Malmötrakten