Fler som "Efter-förlossningen-bantar"? Vad har ni gjort för förändringar i livet? Hur går det?
Efter två rätt dryga graviditeter hyfsat tätt efter varandra försöker jag nu komma i form igen. Det är med skräck jag inser att jag idag väger 20 kg mer än när jag gifte mig för 4 år sedan (då var jag dock jävligt fit)! De ska bort nu! I alla fall 15 av dem!! Med två barn som måste prioriteras har man hur som helst ingen tid att äta och när det är mycket att göra känner jag ändå ingen hunger. Försöker dock ändå få i mig nyttiga saker och äta regelbundet, men det är svårt. Har gått med i Viktklubb.se och har satt olika delmål till mig själv. För det första ska jag nu vara godisfri i två veckor och sedan har jag delmål i form av 5-kilos intervaller. För varje uppnått delmål får jag köpa mig någonting. Träningskläder, kläder, solglajjor mm mm. Fint!! Annars är det promenader och lek och bus som gäller som aktivitet än så länge. Har för avsikt att komma igång med styrka och konditionspass inom kort, men det har helt enkelt inte funnits tid till det ännu.
Hur gör ni andra som försöker komma iform med små bebisar hemma?