• Kerstinna

Bebis eller inte????? SNÄLLA!!

slutade med min pergotimekur för två veckor sedan! Kan ja ta ett gravtest nu? Har molande värk i ryggen, bröstvårtorna har blivit mörkare, brösten ömmar, och illamåendet är på topp! Hoppas jag är gravid , kroppen har ju spelat spratt med mig förut!!

• Svar på tråden Bebis eller inte????? SNÄLLA!!
  • converse

Köp ett test och kolla så slipper du noja över sakerna hoppas du är det lycka till

• jenny8941

jag slutade också med pergotime för ca 2 veckor sedan. Jag känner mig gravid men jag vet att jag är hopplös på att inbilla mig sånt :)  jag fick rådet från gyn att vänta till ca 14 maj innan test, jag har gjort ett för några dagar sedan men det var negativt.

Men hoppas du +++ ar :)

• Kerstinna
    jenny8941 skrev 2011-05-03 15:14:35 följande:
    jag slutade också med pergotime för ca 2 veckor sedan. Jag känner mig gravid men jag vet att jag är hopplös på att inbilla mig sånt :)  jag fick rådet från gyn att vänta till ca 14 maj innan test, jag har gjort ett för några dagar sedan men det var negativt.

Men hoppas du +++ ar :)
    var så nyfiken att jag gjorde ett test, men det var neg.. :p
    vet ej om jag ska skratta eller gråta.... när ska ja testa igen???
    Hoppas du får plus du med!!!!!!<3
  • jenny8941

jag hade min första mensdag den 6e april och dom sa att jag ska kolla ca 14 maj. Man vill ju veta om det har blivit nå eller om man ska äta en pergotime kur till.

Svar på tråden Bebis eller inte????? SNÄLLA!!