• Zara

mammor/gravida i Uddevalla ???

hejhej jag heter zara är 20 år och har en liten dotter på 5 ½ månader som heter tindra, just nu bor jag, min sambo & tindra i göteborg, men nu skall vi kanske flytta till uddevalla, och jag känner INGEN :/
    känns jobbigt men skriver här i hopp om att det finns andra runt min ålder som kanske skulle vilja träffas? ta en promenad/fika lr annat :)
    lr om ngn här ngt tips på en öppen förskola lr nått ??

• Svar på tråden mammor/gravida i Uddevalla ???
  • Angelica8912

Hej :)
    Va skoj att du ska flytta till Uddevalla, när ska du flytta hit??
    Angelica heter jag iaf, är 21, och har en dotter på 6 veckor

• Angelica8912

• Angelica8912

Angelica heter jag iaf, är 21, och har en dotter på 6 veckor Moa heter hon :) känner absolut inte heller någon här då jag är från Borås sen innan. Skulle va jätteskoj att ha någon att träffa :)
    Jag ska börja gå till öppna förskolan på kungstorget. Verkade jättebra när jag var dr och hälsade på iaf.
    :)

• Zara
    Angelica8912 skrev 2011-04-26 21:23:50 följande:
    hej :) det är inte säkert än men skall förhoppningsvis byta till en som vill ha våran så de blir la tidigast om 3 månader men man vet aldrig kan ju bli tidigare oxå :)
    ååh bara sex veckor , tiden går så himla snabbt , min tjej e jätte stor nu ^^ 
  • Zara
    Angelica8912 skrev 2011-04-26 21:24:40 följande:
    Min iphone krånglade. Sorry!
    hahah ja fatta de :) 
    flyttar vi så hänger jag på dig nån gång till öppna förskolan på kungstorget ^^
    känns grymt jobbigt att kanske flytta när man inte känner nån plus att jag har aldrig änns vart i uddevalla ....

• Angelica8912

Gaaaah skitiphone! Får plocka fram datorn och skriva sen istället :) Blir ett besök på BVC först.

• Angelica8912

Ojsan jag glömde helt av detta :P Min hjärna är inte riktigt med alltid. Vi har dessutom flyttat till en ny lägenhet i helgen och med en 6 veckors dessutom, då finns de alltid något att göra. Skulle ni byta lägenhet med nån? Vart i Uddevalla ligger den lägenhet då? :) något speciellt område eller?

Svar på tråden mammor/gravida i Uddevalla ???