Ni med erfarenhet av steroider!!
Vart börjar man?!
Har ett barn på snart 6 månader med en fd missbrukar/alkholist han har varit drog/alkholfri så länge jag känt honom. Sammanlagt har han vart ren i 5 år, han har en missbrukarpersonlighet så han har bytt till träning och musik nu. Han har jobb och nyss lyckats ta körkort igen! Visst låter det som en solskens historia än så länge men nu till problemet!
Han gjorde slut för några veckor sedan, var med en annan tjej bara någon dag efter vilket dock fick honom att vakna till och inse at han ville leva med oss. Men så kom den eviga frågan upp igen om att han vill ta steroider vilket jag är totalt emot så jag sa nej ännu en gång. Då ställde han som krav att om vi skulle försöka igen så måste han få ta steroider, vilket jag sa nej till också så nu är det helt över.
Jag vet att han kommer börja ta dom vilken dag som helst och är orolig för hur han komme reagera på dom, så ni som har tagit vart uppe i dom som tagit dom hur förändrades du/den personen?
Är rädd för att han kommer spåra ur totlat pga att han är ganska agressiv som det är och har otroligt kort stubin när det gäller vårat barn och mig. Kommer jag våga ha något med han och göra och främst av allt ska jag låta han träffa sitt barn?
Känne rmig så otroligt maktlös och ledsen över att jag vlt en sådan person som pappa till mitt barn..
För övrigt så utreds han för asperger, vilket han förmodligen kommer diagnostiseras.
Snälla alla erfarenheter ni har dela med er!