• Kerstinna

Pergotime, och nudå ?????

Ja då var första kuren av pergotime slut för ca 1 vecka sen! Nu är det bara att ha sex och hålla tummarna eller? Har du fått plus efter en kur? ???

Skriv gärna! behöver bli uppmuntrad!!!!

Obestämd
  • Svar på tråden Pergotime, och nudå ?????
  • Simben

Jag har blivit gravid med båda mina tjejer med pergotime..första på andra försöket och den andra tjejen på första försöket jag höll koll med ägglossningsstickor och sen blodprov dag 21, 23 och 25 i cykeln...och sexade på for fullt .

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • Simben

Glömde ju...lycka till nu

Älskar min två små tjejer Agnes och Maja över allt annat!
  • LaEj

Jag hann bara äta en kur, började i mars och nu denna vecka plussade vi, har försökt i 2,5 år utan resultat innan.
    Känns helt otroligt att det fungerde så snabbt, hade jag aldrig vågat hoppas på.

Ett stort lycka till!

• Kerstinna
    Åh grattis till dig LaEj :)

Tack så jättemycket! tänkte ja skulle ta ett grav.test idag! känner mig faktiskt gravid....
  • Bääbis

Hej!

Har också ätit min första kur pergotime. Har en dotter sedan tidigare som vi fick med hjälp av IVF.
    Är på dag 25 och de symtom jag har är mensvärk och illamående samt yrsel. Har ni andra också haft dessa symtom?

Eftersom jag gjort IVF tidigare så vill jag inte ha för stora förväntningar på att detta ska fungera utan vi ger det bara en chans innan vi ger oss på IVF igen. Har därför inte kollat med ÄL-stickor utan bara hoppas på det bästa :)

Lycka till och grattis ni som +

• Zazza

har 2 pojakr som blivit till med hjälp av pergotime.. båda gångerna vart jag gravid på andra enkelkuren..

• Kerstinna
    Blev inget för mig.. Fick en blödning som varade i 5 dagar , o nu brunaktiga flytningar... Får försöka igen någon annan gång när jag har mer ork..

Grattis alla som plussat!!
  • Bääbis

Tråckigt Kerstinna.....bättre lycka nästa gång...ge bara inte upp!!

Själv har jag fortfarande inte fått någon mens.......

Ni son har plussat, vilken dag testade ni?

Svar på tråden Pergotime, och nudå ?????