• Linpins

Tips på present till 1-åring?

Jag funderar på vad som kan vara en bra present till en 1-åring som redan kan gå och springa (alltså ingen gåvagn) och redan har en Bobbycar. Jag tänkte i 500 kronorsklassen ungefär. Nån som har nåt tips?

• Svar på tråden Tips på present till 1-åring?
  • ELLEoClara

Mega blocks ( som Dublo-lego fast större/enklare)
    dockvag
    leksaks spis ( fick min tjej vid 18 mån mycket poppis )
    sommar leksaker för vatten/strandlek 

• AnPa

Brio spis? Vi önskade oss att inte få leksaker när vår lille fyllde 1 då han hade så mycket. Fick många fina klädesplagg och skor (vilket är bra när de kan gå). Det är väldigt svårt med presenter i den åldern då pappret och snöret är det roliga ;)

• Linpins

bra tips, tack för det!
    Och fyll gärna på om ni kommer på nåt mer Glad

• Jess69

Oj, jag som tänkte tipsa om en vanlig enkel boll....men den kostar ju inga 500...men det är en
    rolig grej i den åldern...

Mina tvillingar fick te-servis i plast när dom fyllde 1, med koppar, fat, skedar, kanna osv...sen
    fick dom även bullar, dammsugare, muffins som ser "riktiga" ut, fast i tyg (http://www.bombadill.se/)
    det var jättepoppis, mycket fika blev det

• Linpins
    Kinya skrev 2011-04-20 14:00:18 följande:

Klossar är populärt här!

Ja det är populärt här med Glad
    Jess69 skrev 2011-04-20 14:09:41 följande:
    Oj, jag som tänkte tipsa om en vanlig enkel boll....men den kostar ju inga 500...men det är en
    rolig grej i den åldern...

Mina tvillingar fick te-servis i plast när dom fyllde 1, med koppar, fat, skedar, kanna osv...sen
    fick dom även bullar, dammsugare, muffins som ser "riktiga" ut, fast i tyg (www.bombadill.se/)
    det var jättepoppis, mycket fika blev det
    Jag vet, det känns lite mycket att köpa för till en 1-åring som ändå kommer tycka bäst om presentpappret, men morfar propsar på att få tips i den prisklassen. Han måste ju vara rättvis mellan barnbarnen, och den andra fick en Bobbycar.
    Servisen och "bullarna" var jättefina.
Svar på tråden Tips på present till 1-åring?