Tips på present till 1-åring?
Jag funderar på vad som kan vara en bra present till en 1-åring som redan kan gå och springa (alltså ingen gåvagn) och redan har en Bobbycar. Jag tänkte i 500 kronorsklassen ungefär. Nån som har nåt tips?
Jag funderar på vad som kan vara en bra present till en 1-åring som redan kan gå och springa (alltså ingen gåvagn) och redan har en Bobbycar. Jag tänkte i 500 kronorsklassen ungefär. Nån som har nåt tips?
Mega blocks ( som Dublo-lego fast större/enklare)
dockvag
leksaks spis ( fick min tjej vid 18 mån mycket poppis )
sommar leksaker för vatten/strandlek
Brio spis? Vi önskade oss att inte få leksaker när vår lille fyllde 1 då han hade så mycket. Fick många fina klädesplagg och skor (vilket är bra när de kan gå). Det är väldigt svårt med presenter i den åldern då pappret och snöret är det roliga ;)
Brio tågbana
Duplo
bra tips, tack för det!
Och fyll gärna på om ni kommer på nåt mer
Klossar är populärt här!
Oj, jag som tänkte tipsa om en vanlig enkel boll....men den kostar ju inga 500...men det är en
rolig grej i den åldern...
Mina tvillingar fick te-servis i plast när dom fyllde 1, med koppar, fat, skedar, kanna osv...sen
fick dom även bullar, dammsugare, muffins som ser "riktiga" ut, fast i tyg (http://www.bombadill.se/)
det var jättepoppis, mycket fika blev det
Klossar är populärt här!
Geomag baby
www.dodde.se/varumarken/geomag/geomag-baby-s.html
Mega bloks
www.toysrus.se/M%C3%A4rken/MEGA%20BLOKS/MEGA%20BLOKS%20100%20bitar.aspx?id=622809
Stapelleksaker
Gunga
Gunghäst
Badpool