• skogstjejen19

AC sidan

Jag blir trött på att sidan så ofta inte fungerar, får ofta detta felmeddelande 

Ditt medlemskap är inte aktivt, du har därför inte tillgång till all information under dessa sidor.

Är det bara jag som har de problemet eller är det fler???

Och jag blir ju grymt irriterad eftersom det ligger information på sidan som jag vill se NU. å som vanligt kan/vill man ju inte vänta

• Svar på tråden AC sidan
  • annika11

har också varit ute för det.

livet är en dans på rosor, en dans med svåra steg
  • Ethi

Oj, vad mystiskt... Och det blir inte alltid så utan däremellan fungerar det? Jag kommer "alltid" in (alltid jag försökt iaf) men oftast kommer jag inte in på mötesplatsen av någon anledning. Ingen vet vad det beror på.

• Ethi

Ah, nu får jag också det felmeddelandet och jag har fått ett mail om att AC just nu har problem med sin hemsida, så det är väl därför. Men, det är ju konstigt om du ofta får det felmeddelandet

• skogstjejen19

Jag får det säkert minst 2 gånger i månaden, fast jag är ju in typ 10 gånger om dagen också..... Men det borde fungera bättre än så.

• fabbemam

Hej
    Jag är också ofta inloggad på AC:s sida och har flera gånger möts av just detta medelande några gånger, alltid lika frustrerande. De gånger jag varit beroende av infon i vår adoptionsprocess så har jag ringt handläggaren eller rådgivaren och de har kunnat hjälpa mig, ofta genom att maila infon jag söker efter.

Ethi skrev 2011-04-18 17:06:08 följande:
    Oj, vad mystiskt... Och det blir inte alltid så utan däremellan fungerar det? Jag kommer "alltid" in (alltid jag försökt iaf) men oftast kommer jag inte in på mötesplatsen av någon anledning. Ingen vet vad det beror på.
    Detta är ju jättekonstigt, det finnas en liten "diskussion" på mötesplatsen om varför det är så få aktiva där men om det är fler än du som inte ens kan komma in är det ju inte så konstigt.

Hoppas att detta ordnar sig SNART

Fabbemam
  • supertrouper

Har aldrig fått det tidigare men har nu fått felmeddelandet varje gång jag försökt logga in eller komma åt adoptionsstatistiken sen i måndags morse.

Jag noterar att det är ett generellt problem nu som berör alla då de har information om det på förstasidan.

Svar på tråden AC sidan