Hopplöst, känner mig värdelös, PCO och inga barn!
Hej!Skriver återigen här då jag inte har ngn "annan" att vända mig till!
Varför blir det ingen bebis? kommer jag behöva kämpa fler år?
Hur länge har du försökt att bli gravid? Pco innäbär inte att du inte kommer få barn.. enligt statistik fick nästan alla typ 97 procent kvinnor med pco barn.. Jag själv blev gravid fort med behandling
Jag har också pcos och försöker bli gravid. Har försökt snart ett år och planerar att kontakta gyn snart för att förhoppningsvis få hjälp eller i alla fall att de gör en utredning. Hur gammal är du? Vad säger gyn?
Vilken behandling har du haft och hur har allt sett ut under tiden?
Har du inte haft någon behandling så är det hög tid att du ser till att få det! Om inte annat funkar så brukar IVF ge bra utdelning till oss PCO:are.
3 år är lång tid!! Vad har ni gjort för utredning, vilka mediciner har du fått?
Hjälp finns i mängder att få. Jag har också PCO, och en son på 1,5 och tvillingar i magen!
Hej!
Jo, jag fick ju reda på det nyss, och har under 5 års tid varit "utredd" (trodde jag) men dem kom aldrig på vad det var...
sen en dag var min ordinarie gynekolog sjuk, så jag fick en annan... Hon tittade på det vaginala ultraljudet i 3 sek och sade därefter " du har PCO"
Alla vattenblåsor & cystor min TIDIGARE gyn sett var ju inte ÄGG som hon påstått, utan som jag skrev innan cystor!
Har känt mig väldigt illa behandlad, inte haft mens på 5 år och nu NÄR JAG VÄL VET VAD DET ÄR HJÄLPER DEM INTE TILL!!!!
Hur som helst! Har nu ätit min första pergokur, så nu hoppas jag på bebis!!!!
hoppas du får ett + på stickan snart...