Skulle du låta ditt barn träffa sin fd styvis själv?
Ditt barn har haft samma bonus förälder ett bra tag och de känner varandra bra. Nu har de delat på sig och frågan är om du hade låtit ditt barn träffat fd bonusmamman/pappan ändå?
Ditt barn har haft samma bonus förälder ett bra tag och de känner varandra bra. Nu har de delat på sig och frågan är om du hade låtit ditt barn träffat fd bonusmamman/pappan ändå?
förstår inte riktigt hur du menar, men om jag och min man skulle skilja oss så skulle även min äldsta son få vara hos min fd då de andra barnen skulle vara där. Det är självklart för oss.
Min son är hos sin styvpappa en vecka åt gången då och då just för att dom har så bra kontakt.
Det är ju en viktig person i barnets liv så det är klart att dom ska träffas. Dom hittar ju på en massa roliga saker tillsammans och det är där han även har dom han kallar för farmor och farfar...
Självklart! En bonusförälder kan bli lika viktig i ens barns liv som bioföräldrar!
Absolut om barnet har en bra kontakt med personen.
Om de har bra kontakt; varför inte?
Om barnet hade fått ut nåt av det och han ville så ser jag inget hinder såvida personen ifråga inte är en dålig förebild på något sätt.
Självklart, alldeles självklart för mig..