• äldre mamma

    Äldre småbarnsmamma.

    Jag söker någon som är i en liknande situation som jag är


    dvs 40+och småbarnsförälder.Jag tycker att det ibland kan


    kännas ganska ensamt.
    Om du vill utbyta tankar och funderingar så hör gärna av dig till
    mig på [email protected]
    Mvh Anette

  • Svar på tråden Äldre småbarnsmamma.
  • iggelpiggel

    Hej Hej
    Här har du en småbarns mamma på 42 år.... jag har skrivit i din gäst bok

    Kram Kram /Maria

  • S66B

    Hej
    44 är jag, med snart 9 månaders flicka, har också skrivit i din gästbok.

  • Mossbo

    Hej! Får jag också vara med? Fyller 40 om en månad och har tre barn som är sex, fyra och ett år gamla. Jag är fortfarande mammaledig och börjar inte jobba förrän till hösten. Bor på landet utanför Lund.

  • iggelpiggel

    Önskar er alla goa äldre mammor med familjer en jätte trevlig helg

    Kramizar från maria

  • FrejaC

    Jo, det är lätt att känna sig ensam ibland, jag är 41 och har en 1 1/2åring och en sjuåring.
    Blev helt förvånad när jag var med sjuåringen i skolan i veckan (öppet hus), vid lunchbordet pratades det om ålder och då visade det sig att Emils mamma var 43, Philips mamma var 44, Alvas mamma var 39 och så jag då 41. Och vi bor i en liten stad, långt från stora städer, och här hör man ju att man ofta får barn tidigt.
    Jag hade bara antagit att jag var äldst, kände mig liksom van vid att vara det.

  • S66B
    Mossbo skrev 2011-04-15 12:06:24 följande:
    Hej! Får jag också vara med? Fyller 40 om en månad och har tre barn som är sex, fyra och ett år gamla. Jag är fortfarande mammaledig och börjar inte jobba förrän till hösten. Bor på landet utanför Lund.
    Hej på dig!
     Bor också utanför Lund - 2 mil - och börjar också  jobba till hösten.
  • Mossbo
    S66B skrev 2011-04-15 23:33:45 följande:
    Hej på dig!
     Bor också utanför Lund - 2 mil - och börjar också  jobba till hösten.
    Hej hej!
    En skåning till! Vad kul!
    Ja, jag är ju hemma med tredje (och med all säkerhet det sista) barnet och känner tyvärr redan jobbångest, trots att jag har en hel sommar kvar av min föräldraledighet.
    Jag kikar in hos dig och skriver i din gästbok!
  • minnam11

    Hej hej, här är en till. Är 46 och har en son på 4 år. Inte många i min omgivning som har småbarn. Så ja - det känns ensamt ibland. Har dock aldrig blivit ifrågasatt, vilket känns skönt
    Ha en go helg!

  • Catarina888
    minnam11 skrev 2011-04-16 17:38:19 följande:
    Hej hej, här är en till. Är 46 och har en son på 4 år. Inte många i min omgivning som har småbarn. Så ja - det känns ensamt ibland. Har dock aldrig blivit ifrågasatt, vilket känns skönt
    Ha en go helg!
    Hej
    Var i Sverige bor ni
Svar på tråden Äldre småbarnsmamma.