• Fräcka Fröken

Acta graco?

Har funderingar på att köpa en Acta Graco Logic S eller Acta Graco triologic..
    Någon vet vad som skiljer dessa åt?

Hade en brio till första barnet men den var väldigt liten och tight och nu har jag fått för mig att dessa är lite mer rymliga och att bebisen "ligger" ner mer i dom.

Rätta mig om jag har fel Glad

~ Även små stjärnor lyser i mörkret ~
  • Svar på tråden Acta graco?
  • cicci85

Det är väl samma stol? Det brukar stå trilogic på alla Logico S... Logicon är rymlig men jag tycker inte barnet ligger så värst mycket i den... Inte när man har basen till iaf. Jag var väldigt nöjd med vår Logico

• Fräcka Fröken

Oj, det var mer än vad jag visste Glad
    Men skulle du rekomendera någon att köpa stolen?
    Tittar man på dom tycker jag det ser ut som att bebisen skulle ligga ner mer men det kan ju vara synvilla också. Men lite mer rymlighet vore inte fel då Brion var förliten redan efter 4 månader..

• cicci85
    Fräcka Fröken skrev 2011-04-08 13:44:01 följande:
    Oj, det var mer än vad jag visste Glad
    Men skulle du rekomendera någon att köpa stolen?
    Tittar man på dom tycker jag det ser ut som att bebisen skulle ligga ner mer men det kan ju vara synvilla också. Men lite mer rymlighet vore inte fel då Brion var förliten redan efter 4 månader..
    Ja absolut Får jag fler barn kommer vi köpa den igen!
    Jo, den är lite större än Brion, sonen satt i den tills han var 8 mån, 10 kg, då hade vi samma lutning på den som i den stora bilbarnstolen. Vi hade den antagligen mer liggande när han var nyfödd...
  • syrena

Jag hade en Acta Graco till min töss och jag va ganska nöjd med den hon kunde ha den tills hon va 6 månader det enda som jag tyckte va jobbig med den va att det vart väldigt tungt att gå och bära på  den väger ju endel utan barn i så det va dett enda minus jag hade på den .....

• Lindreas

Vi hade en till vår grabb, och nackdelen är att den är tung som sjutton, och svår att bära eftersom den är så bred och tung. Sen spelar det väl egentligen ingen roll att bebisen växer ur den innan sex månader, man kan (och bör) ju byta till en fast bilstol när bebisen kan sitta.

• Fräcka Fröken

ja ne att den är tung är väl isåfall ett stort minus. Men å andra sidan kanske det är värt det om den är bra förövrigt? Hoppas på att nästa stol ska räcka tillräckligt länge så knodden kan sitta ordentligt denna gång innan vi får byta Tungan ute

Svar på tråden Acta graco?