Frustrerad!!
Jag var till gyn för en vecka sen för att se om pergotime har gett någon verkan på mig. Jag har skött mig, tänkt på vad jag har ätit och tränat. Jag har inte vägt mig, men jag känner att jag har gått ner i vikt. Jag fick t.o.m egen mens i februari, så det kändes ganska bra. Men när jag gick från gyn så kändes det bara skit!
Mina blåsor har varit många på vänster sida, min högra har varit ganska fin. Väldigt små och inte alls många. Men nu såg vi att det har vuxit jättemycket på min högra sida, och min största blåsa på nästan 1 cm var på den högra sidan. Varför?! Jag som verkligen kämpar, så fortsätter det att växa. Pergotime har inte hjälpt alls. Jag var långt ifrån mens fast det var två månader sist. Blir så frustrerad!! Vad ska jag göra?! Är inte motiverad för fem öre...
Någon annan som har/haft det så här? Har något hjälpt er så att det slutar växa, i alla fall stannat av? Hur orkar ni i detta mörker, vill inte alls gå men ni orkar kämpa ändå? Får alltid tråkiga nyheter hos gyn...
Jag ska nu börja med provera för att framkalla mensen, sen blir det dubbelkur med pergotime. Hatar min pco-s!!
Usch, kände bara för att skriva av mig lite....