antirep behandlade glasögon till barn?
Jag är såååå arg jag knappt kan behärska mig.
jag köpte glasögon till min 8 åriga son på Specsavers i Februari 2011. jag tog hela paketet med antirep o anti reflex för man vil ju inte att barnen ska ha det sämre än själv.
nu till saken
Imorse upptäckte jag att de är repiga, små små repor over både glasen. Min son älskar sina glasögon han är stollt över de för han vet att han ser bättre med de än innan. Jag vet att vi inte har full koll på han i skolan men det är endast vi vuxna som torkar rent de för han kan inte så även lärarna hjälper honom på skoltid.
Jag gick med glasögonen till specsavers idag för att fråga de hur det kan komma sig att de bleev så repiga trotts behandling. De svarade att skit hapens.. de kunde ha varit värre om vi inte haf´de behandlat de. ?????
efter lite argumentering sa kvinnan att jag citerar . " Barn bryr sig inte om repor i synfältet, de är inte så petiga som vi vuxna." " det finns inget vi gör pga detta " ???????
Vad göra? kan de verkligen säga så?? ett sådant behandling kostar flera hundra kr!!! o det varade inte ens 1,5 månader.. jag verkar ha betalat för nåt jag inte har fått ju...
Vad tycker ni vi ska göra?? visst vi har täcknat försäkring men detta behandlign ska ju hålla mer än 1,5 mån eller???