• ApelsinKiwiBanan

Höst resp. vår/sportlov finns det något sätt att räkna ut...

.. när de infaller?

Har förstått att ialf. vår/sportlovet har lite olika veckor beroende på vilken del av landet man bor, det jag undrar över är STOCKHOLM.

• Svar på tråden Höst resp. vår/sportlov finns det något sätt att räkna ut...
  • Bordeaux

Det ska väl alltid vara samma veckor?
    SÅ det alltid är v7 resp 44 eller liknande, så kolla när de var lov senast. Finns förresten inte sådan info på kommunenshemsida?

• ApelsinKiwiBanan
    Bordeaux skrev 2011-04-05 15:55:13 följande:
    Det ska väl alltid vara samma veckor?
    SÅ det alltid är v7 resp 44 eller liknande, så kolla när de var lov senast. Finns förresten inte sådan info på kommunenshemsida?
    Det är det jag funderar på.. 

Tur att man har tid att kunna få fram information om såna här viktiga saker :) leta.. leta.. leta eller hoppas på att få svaret serverat =D
  • SarTo

höstlov v. 44 sportlov v. 9 (i sthlm)

• flingansnö

Höstlovet är v 44 över hela sverige. Sportlovet är mellan vecka 5 eller 6 längst i norr till vecka 10 i söder tror jag.

• ApelsinKiwiBanan
    flingansnö skrev 2011-04-05 16:08:50 följande:
    Höstlovet är v 44 över hela sverige. Sportlovet är mellan vecka 5 eller 6 längst i norr till vecka 10 i söder tror jag.
    Spännande :)

V. 44 Höstlov

Vill minnas att det var vecka 9 som var sportlov här i år.. =D Har sänt en förfrågan till kommunen eftersom jag ledsnat på att söka efter informationen..
  • flingansnö

om du har barn i skolan borde du kunna kolla på deras kalendarium. Många skolor har också öppna kalendarium på sina hemsidor. Kolla det. Vart bor du? 

Svar på tråden Höst resp. vår/sportlov finns det något sätt att räkna ut...